Запис Детальніше

Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10902/
 
Title Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні
Modern trends in the development of the system of teachers’ foreign language education in Ukraine
Современные тенденции развития системы иноязычного образования педагога в Украине
 
Creator Котенко, Ольга Володимирівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті схарактеризовано тенденції розвитку системи іншомовної освіти майбутніх учителів початкової школи та вихователів дошкільних навчальних закладів в Україні, з урахуванням зростаючої потреби суспільства у ранньому навчанні іноземних мов та державною регламентацією обов’язкового вивчення іноземних мов молодшими школярами. Систематизовано пріоритетні напрями фундаменталізації іншомовної підготовки педагога, а саме: стандартизація нормативно-правового забезпечення змісту професійної підготовки фахівців; інтеграція лінгвістичної та педагогічної освіти; диференціація та індивідуалізація змісту іншомовної освіти педагога.
The tendencies of the foreign language future pre- and primary school teachers` training system development in Ukraine according to early foreign language learning society`s needs, primary students` foreign language compulsory learning`s state regulation are characterized in the article. The following priority ways of future pre- and primary school teachers` foreign language training fundamentalization are systematized: the professional training legal support standardization; linguistic and teacher education integration; teachers` foreign language training content systematization, optimization, differentiation and individualization.
В статье характеризуются тенденции развития системы иноязычной подготовки будущих учителей начальной школы и воспитателей детских учебных заведений в Украине с учетом стремительно возросшей потребности общества в раннем обучении иностранным языкам, а также государственной регламентации обязательного обучения младших школьников иностранным языкам. Систематизированы приоритетные направления фундаментализации иноязычной подготовки педагога: стандартизация нормативно-правового обеспечения профессиональной подготовки специалистов; интеграция лингвистического и педагогического образования; дифференциация и индивидуализация содержания иноязычной подготовки педагога.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10902/1/O.Kotenko_IOPVPP_15_PI_FLMD.pdf
Котенко, Ольга Володимирівна (2015) Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2015 р.. с. 3-11.