Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10902/
|
|
Title |
Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні
Modern trends in the development of the system of teachers’ foreign language education in Ukraine Современные тенденции развития системы иноязычного образования педагога в Украине |
|
Creator |
Котенко, Ольга Володимирівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті схарактеризовано тенденції розвитку системи іншомовної освіти майбутніх учителів початкової школи та вихователів дошкільних навчальних закладів в Україні, з урахуванням зростаючої потреби суспільства у ранньому навчанні іноземних мов та державною регламентацією обов’язкового вивчення іноземних мов молодшими школярами. Систематизовано пріоритетні напрями фундаменталізації іншомовної підготовки педагога, а саме: стандартизація нормативно-правового забезпечення змісту професійної підготовки фахівців; інтеграція лінгвістичної та педагогічної освіти; диференціація та індивідуалізація змісту іншомовної освіти педагога.
The tendencies of the foreign language future pre- and primary school teachers` training system development in Ukraine according to early foreign language learning society`s needs, primary students` foreign language compulsory learning`s state regulation are characterized in the article. The following priority ways of future pre- and primary school teachers` foreign language training fundamentalization are systematized: the professional training legal support standardization; linguistic and teacher education integration; teachers` foreign language training content systematization, optimization, differentiation and individualization. В статье характеризуются тенденции развития системы иноязычной подготовки будущих учителей начальной школы и воспитателей детских учебных заведений в Украине с учетом стремительно возросшей потребности общества в раннем обучении иностранным языкам, а также государственной регламентации обязательного обучения младших школьников иностранным языкам. Систематизированы приоритетные направления фундаментализации иноязычной подготовки педагога: стандартизация нормативно-правового обеспечения профессиональной подготовки специалистов; интеграция лингвистического и педагогического образования; дифференциация и индивидуализация содержания иноязычной подготовки педагога. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10902/1/O.Kotenko_IOPVPP_15_PI_FLMD.pdf
Котенко, Ольга Володимирівна (2015) Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи: матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2015 р.. с. 3-11. |
|