Запис Детальніше

Проблема наступності у навчанні іноземної мови дошкільників і учнів початкової школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10904/
 
Title Проблема наступності у навчанні іноземної мови дошкільників і учнів початкової школи
The problem of continuity in foreign language teaching preschoolers and primary schoolers
Проблема преемственности в обучении иностранному языку детей дошкольного и младшего школьного возраста
 
Creator Лобода, Ольга Володимирівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті висвітлені питання наступності у навчанні іноземної мови дошкільників і учнів початкової школи. Визначені принципи та умови навчання відповідно до нової редакції БКДО та аспекти його наступності з ДСПО. Намічені шляхи реалізації наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.
The succession of foreign language teaching preschoolers and elementary school pupils problem highlighted. Principles of learning and conditions according to the new BKPE(The Basic component of Pre-school Education) aspects and its continuity with DSPE (The Government Standard of Primary Education) defined. The ways of realization of continuity between preschool and primary-level educations specificated.
В статье рассматриваются вопросы преемственности в обучениииностранному языку дошкольников и учащихся начальной школы. Определены принципы и условия обучения в соответствии с новой редакцией БКДО и ГСНО. Намечены пути реализации преемственности в иноязычном обучении дошкольников и учащихся начальной школы.
 
Publisher Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10904/1/O_Loboda_VPPP_16_14_PI_FLMD.pdf
Лобода, Ольга Володимирівна (2014) Проблема наступності у навчанні іноземної мови дошкільників і учнів початкової школи Вісник психології і педагогіки (16).