Запис Детальніше

До проблеми проектування змісту професійної підготовки майбутніх вчителів біології: теоретико-методологічний та практичний аспекти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/8753/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?Z21ID=&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=njuu_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21COLORTERMS=0&S21P03=I=&S21STR=Ж73247%2F2014%2F24
 
Title До проблеми проектування змісту професійної підготовки майбутніх вчителів біології: теоретико-методологічний та практичний аспекти
К проблеме проектирования содержания профессиональной подготовки будущих учителей биологии: теоретико-методологический и практический аспекты
To the planning problem of professional training content of future teachers of biology: theoretical and methodological and practical aspects.
 
Creator Фруктова, Яна Станіславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти відбору змісту професійної підготовки вчителів біології як вимоги сьогодення, фундаменталізації, інтеграція та генералізація знань як шляхи її реформування та модернізації. Науково обґрунтовано інтеграцію не тільки педагогічних дисциплін, а й методик навчання з основами природничих наук, на основі моделі: історичний аспект питання – його теоретичне обґрунтування (концепції, теорії, закономірності, принципи тощо) – методика та технології його реалізації у навчальному процесі ( наприклад, курс «Основи цитології та методика її викладання», у змісті якого буде представлено передумови та історію розвитку цитологічного знання, сучасний стан наукових цитологічних досліджень в Україні і світі, методика формування цитологічних понять в учнів).
В статье рассматриваются теоретические и практические аспекты отбора содержания профессиональной подготовки учителей биологии как требования современности, фундаментализация, интеграция и генерализация как пути ее реформирования и модернизации. Научно обосновано интеграцию не только педагогических дисциплин, но и методик обучения с основами естественных наук на основании такой модели: исторический аспект вопроса – его обоснование ( концепции, теории, закономерности, принципы и др.) – методики и технологии его реализации в учебном процессе ( например, курс «Основы цитологии и методика его преподавания», в содержании которого будет представлено предпосылки и историю развития цитологического знания, современное состояние научных цитологических исследований в Украине и мире, методику формирования цитологических понятий у учеников).
The article considers the theoretical and practical aspects of the selection of the content of training teachers of biology as the requirements of modernity, fundamentalization, integration and generalization as its way of reform and modernization. Scientifically proven integration not only pedagogical disciplines, but also methods of teaching the basics of natural sciences on the basis of this model: the historical aspect of the issue - its rationale (concepts, theories, laws, principles, etc.) - A technique and technology of its implementation in the educational process (eg course "Fundamentals of Cytology and its Teaching Methodology", the content of which will be presented to the background and history of cytological knowledge, the current state of scientific cytological studies in Ukraine and abroad, cytological method of forming concepts in students).
 
Publisher Херсонська академія неперервної освіти
 
Date 2014-09-18
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/8753/1/Y_Fruktova_DPPZhPrPMVB_200-207_GI.pdf
Фруктова, Яна Станіславівна (2014) До проблеми проектування змісту професійної підготовки майбутніх вчителів біології: теоретико-методологічний та практичний аспекти Педагогічний Альманах (24). с. 200-207.