Визначення критеріїв професійної компетентності педагогічних працівників
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10365/
|
|
Title |
Визначення критеріїв професійної компетентності педагогічних працівників
Определение критериев профессиональной компетентности педагогических работников Determination of Professional Competence Level Criteria |
|
Creator |
Івашньова, Світлана Володимирівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті представлено результати вивчення різних моделей професійної компетентності педагогічних працівників, емпіричного дослідження показників та дескрипторів кваліфікації, які використовуються в процесі атестації педагогічних працівників, запропонована авторська система показників та дескрипторів професійної компетентності на основі таксономії Б.Блума В статье представлены результаты изучения различных моделей профессиональной компетентности педагогических работников, эмпирического исследования показателей и дескрипторов, которые используются в процессе аттестации педагогических работников; предложена авторская система показателей и дескрипторов на основе таксономии Б.Блума. In the article presents the results of study of different models of professional competence of pedagogical workers, empiric research of indexes and descriptors that are used in the process of attestation of pedagogical workers; the author’s system of indexes and descriptors, based on the B.Bloom’s taxonomy is offered. |
|
Publisher |
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10365/1/Ivashnova_S_V_PD_2013_14_40%20%281%29.pdf
Івашньова, Світлана Володимирівна (2013) Визначення критеріїв професійної компетентності педагогічних працівників Педагогічний дискурс: збірник наукових праць. Випуск 14.. с. 189-195. ISSN 2309-9127 |
|