Запис Детальніше

Використання web-квестів у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6626/
 
Title Використання web-квестів у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів
Использование web-квестов в подготовке будущих учителей начальной школы к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов учеников
The use of web-quests for training primary school teachers to support the diagnosis of cognitive interests of younger students
 
Creator Новик, Ірина Михайлівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розкрита проблема використання web-квестів у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Подано основні компоненти web-квесту: вступ, де чітко описані головні ролі учасників і сценарій квесту; основні завдання квесту; список інформаційних ресурсів; хід роботи; критерії та параметри оцінки web-квесту; висновок. Висвітлено методику організації web-квесту «Вчитель-діагност».
В статье раскрыта проблема использования web-квестов в профессиональной подготовке будущих учителей начальной школы к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов младших школьников. Представлены основные компоненты web-квеста: введение, где четко описаны главные роли участников и сценарий квеста, предварительный план работы; основные задания; список информационных ресурсов; ход работы; критерии и параметры оценки web-квеста; заключение. Подана методика организации web-квеста «Учитель-диагност».
The article deals with the problem of using web-quests in the professional training of primary school teachers to support diagnostic of cognitive interests juniors. The basic components of a web-quest: an introduction, which clearly describes the roles of the main quest and script; the main task of the quest; list of information resources; progress; criteria and parameters evaluation web-quest; conclusion. Deals with the methodology of web-quest "Тeacher-diagnostician".
 
Publisher "Гнозис"
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6626/1/I_Novuk_TVKPPMUPKDD_VOUKIEOP_2014.pdf
Новик, Ірина Михайлівна (2014) Використання web-квестів у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". - Додаток 1 до випуску 35, VI. с. 295-302.