Використання web-квестів у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6626/
|
|
Title |
Використання web-квестів у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів
Использование web-квестов в подготовке будущих учителей начальной школы к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов учеников The use of web-quests for training primary school teachers to support the diagnosis of cognitive interests of younger students |
|
Creator |
Новик, Ірина Михайлівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті розкрита проблема використання web-квестів у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Подано основні компоненти web-квесту: вступ, де чітко описані головні ролі учасників і сценарій квесту; основні завдання квесту; список інформаційних ресурсів; хід роботи; критерії та параметри оцінки web-квесту; висновок. Висвітлено методику організації web-квесту «Вчитель-діагност».
В статье раскрыта проблема использования web-квестов в профессиональной подготовке будущих учителей начальной школы к диагностическому сопровождению развития познавательных интересов младших школьников. Представлены основные компоненты web-квеста: введение, где четко описаны главные роли участников и сценарий квеста, предварительный план работы; основные задания; список информационных ресурсов; ход работы; критерии и параметры оценки web-квеста; заключение. Подана методика организации web-квеста «Учитель-диагност». The article deals with the problem of using web-quests in the professional training of primary school teachers to support diagnostic of cognitive interests juniors. The basic components of a web-quest: an introduction, which clearly describes the roles of the main quest and script; the main task of the quest; list of information resources; progress; criteria and parameters evaluation web-quest; conclusion. Deals with the methodology of web-quest "Тeacher-diagnostician". |
|
Publisher |
"Гнозис"
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6626/1/I_Novuk_TVKPPMUPKDD_VOUKIEOP_2014.pdf
Новик, Ірина Михайлівна (2014) Використання web-квестів у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів учнів Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". - Додаток 1 до випуску 35, VI. с. 295-302. |
|