Запис Детальніше

Mоделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9789/
 
Title Mоделювання профільної школи: теоретичні і
практичні аспекти
Mоделирование профильной школы:
теоретические и практические аспекты
Modeling of specialized schools: theoretical and
practical aspects
 
Creator Іванюк, Ганна Іванівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті висвітлено основні методологічні підходи до моделювання профільної школи. Обґрунтовано саме ті, що уможливлюють найбільш повне розкриття потенціалу сільської школи, а саме: тісні зв’язки з соціокультурним середовищем;
внутрішня диференціація, що визначається особистісними сенсами учнів до профільної професійно зорієнтованої шкільної освіти. Зміст статті розроблено за результатами
теоретичного аналізу проблем моделювання освітніх систем і вивчення стану діяльності профільних шкіл у сільській місцевості. Подано алгоритм моделювання профільної (старшої) школи з урахуванням специфічних чинників освітніх середовищ у сільській місцевості. Узагальнення та рекомендації, що подано в змісті статті можуть бути принагідними для розроблення концепцій профільного навчання та моделювання
профільних шкіл у сільській місцевості.
В статье раскрыты основные методологические подходы к моделированию профильной школы. Обоснованно именно те, которые обусловливают наиболее полное раскрытие потенциала сельской школы, а именно: тесные связи с социокультурной средой; внутренняя дифференциация, что определяется личностными смыслами учеников к профильному профессионально
ориентированному школьному образованию. Содержание статьи разработано по результатам теоретического анализа проблем моделирования образовательных систем и изучения состояния деятельности профильных школ в сельской местности Украины.
Представлен алгоритм моделирования профильной (старшей) школы с учетом специфических факторов образовательной среды. Обобщение и рекомендации, поданы в статье могут быть полезными для разработки концепций профильного обучения и моделирования профильных школ в сельской местности.
In the article the basic methodological approaches to modeling school profile is highlightsd. Substantiates the ones that allow the fullest disclosing the potential of rural schools, namely close ties with socio-cultural environment; internal differentiation, which is determined by personal meaning students for specialized professional oriented school. The content of the article developed based on the results of the theoretical analysis of the results of problems in modeling educational systems and study the status of specialized schools in rural areas. It is posted algorithm of simulation profile (upper secondary) schools, considering specific factors of educational environments in rural areas. Summary and recommendations presented in the content may be occasional to develop concepts profile education and specialized modeling schools in rural areas.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9789/1/H_Ivaniuk_OD_2_2015.pdf
Іванюк, Ганна Іванівна (2015) Mоделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (2). с. 117-131. ISSN 2312-5829