Запис Детальніше

МЕТОДИКА АНАЛІЗУ РОМАНУ ДЖ. ФАУЛЗА "КОЛЕКЦІОНЕР" НА УРОКАХ ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9815/
http://conferences.neasmo.org.ua/uk/conf/15
 
Title МЕТОДИКА АНАЛІЗУ РОМАНУ ДЖ. ФАУЛЗА "КОЛЕКЦІОНЕР" НА УРОКАХ ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
МЕТОДИКА АНАЛИЗА РОМАНА ДЖ.ФАУЛЗА "КОЛЛЕКЦИОНЕР" НА УРОКАХ ВНЕКЛАССНОГО ЧТЕНИЯ В ПРОФИЛЬНОЙ ШКОЛЕ
THE TECHNOLOGY OF INTERPRETATION OF JOHN FOWLES' NOVEL "THE COLLECTOR" AT THE LESSONS OF OUT-OF-CLASS READING IN SPECIALIZED SCHOOL
 
Creator Покатілова, Олена Олександрівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті розглядається проблема контекстного аналізу та учнівської інтерпретації відомого роману "Колекціонер" (1963) класика сучасної англійської літератури Дж.Фаулза. Особлива увага приділяється використанню культурологічного контексту в процесі аналізу твору. У статті пропонується низка завдань з розвитку критичного мислення та творчих здібностей старшокласників: порівняння літературного твору з кіноверсією, написання твору у стилі "фанфік", створення "кола літературних алюзій", "асоціативного грона".
В статье рассматривается проблема контекстного анализа и ученической интерпретации романа "Коллекционер" (1963) классика современной английской литературы Дж.Фаулза. Особое внимание уделяется использованию культурологического контекста в процессе анализа художественного произведения. В статье предлагается ряд заданий, направленных на развитие критического мышления и творческих способностей старшеклассников: сравнение литературного произведения с киноверсиею, написание сочинения в стиле "фанфик", создание "круга литературных аллюзий", "ассоциативной грозди"
In the article the problem of context analysis and pupils’ interpretation of a famous English writer John Fowles' novel "The Collector" (1963) is observed. Special attention is paid to the appliance of culturological context in the process of interpretation of the novel. Different kinds of special tasks aimed to develop critical thinking and creative activities are proposed. Among them: finding differences between a literary work and its screen version, composing works in “fanfic” style, making “a circle of literary allusions”, making “an associative bunch”.
 
Publisher ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
 
Date 2015-03-31
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9815/1/O_Pokatilova_12_PPRNPTTKEA_IPPO.pdf
Покатілова, Олена Олександрівна (2015) МЕТОДИКА АНАЛІЗУ РОМАНУ ДЖ. ФАУЛЗА "КОЛЕКЦІОНЕР" НА УРОКАХ ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ МАТЕРІАЛИ ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії», 2. с. 280-282.