Scoring rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10924/
|
|
Title |
Scoring rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології
|
|
Creator |
Лагутіна, Анастасія Костянтинівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Статтю присвячено використанню рубрик не тільки і не стільки для оцінювання академічних досягнень студентів, а й для реалізації навчальної функції в умовах студентоцентрованого підходу до навчання іноземних мов і профільної підготовки філологів. Автором розроблено і надано методичні рекомендації та алгоритм створення ефективних рубрик в рамках «суб’єкт- суб’єктних» стосунків «викладач-студент» при оцінюванні творчих робіт. Статья посвящена использованию рубрик не только и не столько для оценивания академических достижений студентов, но и для реализации обучающей функции в условиях студентоцентричного похода к обучению иностранным языкам и профильной подготовки филологов. Автором разработаны и предоставлены методические рекомендации и алгоритм создания эффективных рубрик в рамках «субъект-субъектных» взаимоотношений «преподаватель-студент» при оценивании творческих работ. The article is dedicated to the usage of scoring rubrics not only for evaluation of students’ academic achievements, but for the realization of the teaching function as well in terms of student-oriented approach in foreign language teaching and philologists’ vocational training. Methodological recommendations and the algorithm of eff ective rubric creation were worked out and suggested by the author, considering the “subject-subject” relationships format in the frame of “teacher-student”interaction when grading creative tasks. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015-11-05
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10924/1/A_Lagutina_05_11_2015_konf_GI.pdf
Лагутіна, Анастасія Костянтинівна (2015) Scoring rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2015 р.. с. 139-143. |
|