Запис Детальніше

Prospective primary school teachers’ education for communicative tolerance

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10927/
 
Title Prospective primary school teachers’ education for communicative tolerance
 
Creator Sinelnyk, I.P.
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті аналізується виховання комунікативної толерантності майбутніх учителів початкової школи в процесі формування їх іншомовної комунікативної компетентності, яка має значний вплив на їх становлення як особистостей і професіоналів; доведено, що іншомовна комунікативна компетентність є неподільним цілим і включає когнітивний, поведінковий,
емоційний, мотиваційний та аксіологічний компоненти. Передбачається, що толерантність є невід’ємним аксіологічним компонентом іншомовної комунікативної компетентності і фактором, який перешкоджає або сприяє процесу її формування. Визначені основні аспекти толерантності як
психічної якості, а саме: функціональний і комунікативний.
В статье анализируется воспитание коммуникативной толерантности будущих учителей начальной школы в процессе формирования их иноязычной коммуникативной компетентности, которая имеет значительное влияние на их становление как личностей и профессионалов; доказано, что иноязычная коммуникативная компетентность является неделимым целым, включающим когнитивный, поведенческий, эмоциональный, мотивационный и аксиологический компоненты. Предполагается, что толерантность является неотъемлемым аксиологическим компонентом иноязычной коммуникативной компетентности и фактором, препятствующим либо способствующим процессу ее
формирования. Определены основные аспекты толерантности как психического качества, а именно: функциональный и коммуникативный.
The article analyzes prospective primary school teachers’ education for communicative tolerance while forming their foreign language communicative competence that has signifi cant infl uence on their development as personalities and
professionals; foreign language communicative competence is proved to be inseparable in its cognitive, behavioural, emotional, motivational, and axiological components; tolerance is assumed to be an inseparable axiological component of foreign language communicative competence and a factor impeding or facilitating the process of its forming; the basic aspects of tolerance as a mental quality, namely functional and communicative, are defi ned.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015-11-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10927/1/I_Sinelnyk_05_11_2015_konf_PI.pdf
Sinelnyk, I.P. (2015) Prospective primary school teachers’ education for communicative tolerance Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2015 р.. с. 104-109.