Запис Детальніше

New Law of Higher Education in Ukraine:Innovations and Risks

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10954/
 
Title New Law of Higher Education in Ukraine:Innovations and Risks
Новий закон України про вищу освіту: нововведення та ризики
Новый закон Украины о высшем образовании:нововведения и риски
 
Creator Сисоєва, Світлана Олександрівна
Мосьпан, Наталя Вікторівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Modern development of higher education in Ukraine submits to the the market economy laws, which require reform of higher education in the context of global trends in education systems. This paper presents the study and analysis of the changes and the possible risks that brought the new Higher Education Law of Ukraine from July 1, 2014.
Сучасний розвиток вищої освіти України підпорядковується законам ринкової економіки, що вимагає проведення реформування вищої освіти в контексті тенденцій розвитку світових освітніх систем. У статті представлено вивчення та аналіз тих змін і пов’язаних з ними можливих ризиків, які приніс новий Закону України "Про вищу освіту" 1 липня 2014 року.
Современное развитие высшего образования Украины подчиняется законам рыночной экономики, требует проведения реформирования высшего образования в контексте тенденций развития мировых образовательных систем. В статье представлены изучение и анализ тех изменений и связанных с ними возможных рисков, которые принес новый Закон Украины "О высшем образовании" 1 июля 2014.
 
Publisher Вінниця: ТОВ"Нілан ЛТД"
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10954/1/S_Sysoieva_N_Mospan_NZVDPU_43.pdf
Сисоєва, Світлана Олександрівна та Мосьпан, Наталя Вікторівна (2015) Новий закон України про вищу освіту: нововведення та ризики Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія:Педагогіка і психологія. (43). с. 16-20. ISSN 978-966-2770-30-8