Іншомовна компетентність як пріоритетний напрям у змісті професійної підготовки педагогів у країнах Європи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10960/
|
|
Title |
Іншомовна компетентність як пріоритетний напрям у змісті професійної підготовки педагогів у країнах Європи
|
|
Creator |
Мельник, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті актуалізовано проблему іншомовної компетентності педагогів в контексті вимог, представлених у Звіті комісії ЄС з питань педагогічної освіти. Визначено основні та додаткові вимоги, серед яких іншомовна компетентність посідає провідне місце. Автором стисло охарактеризовано вимоги до іншомовної освіти педагогів, які зазначено у Звіті: знання і розуміння, стратегія та вміння користуватися мовою відповідно до комунікативної ситуації, цінності.
В статье актуализирована проблема иноязычной компетентности педагогов в контексте требований, представленных в Отчете комиссии ЕС по вопросам педагогического образования. Определены главные и дополнительные требования к профессиональной подготовке педагогов, среди которых иноязычная компетентность занимает приоритетную позицию. Автором описаны требования к иноязычному образованию педагогов, которые обозначены в Отчете: знание и понимание, стратегия и умение пользоваться языком соответственно коммуникативной ситуации, ценности. The article deals with the problem of teachers’ foreign language competence in the context of European Commission’s Report on pedagogical education issues. It distinguishes the main and additional requirements to the teachers’ professional training where foreign language competence takes an important place. The author presents the requirements to teachers’ foreign language education which are indicated in the Report: knowledge and understanding, strategy and ability to use the language according to the communicative situation, values. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015-11-05
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10960/1/N_Melnik_05_11_2015_konf_PI.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2015) Іншомовна компетентність як пріоритетний напрям у змісті професійної підготовки педагогів у країнах Європи Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2015 р.. с. 201-207. |
|