Запис Детальніше

Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10962/
 
Title Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні
 
Creator Котенко, Ольга Володимирівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті схарактеризовано тенденції розвитку системи іншомовної освіти майбутніх учителів початкової школи та вихователів дошкільних навчальних закладів в Україні з урахуванням зростаючої потреби суспільства у ранньому навчанні іноземних мов та державної регламентації
обов’язкового вивчення іноземних мов молодшими школярами. Визначено пріоритетні напрями фундаменталізації іншомовної підготовки педагога, а саме: стандартизація нормативно-правового забезпечення змісту професійної підготовки фахівців, інтеграція лінгвістичної та педагогічної освіти, диференціація та індивідуалізація змісту іншомовної освіти педагога.
В статье охарактеризованы тенденции развития системы иноязычной подготовки будущих учителей начальной школы и воспитателей детских учебных заведений в Украине с учетом возросшей потребности общества в раннем обучении иностранным языкам и государственной регламентации обязательного обучения иностранным языкам младших школьников. Определены приоритетные направления фундаментализации иноязычной подготовки педагога, а именно: стандартизация нормативно-правового обеспечения профессиональной подготовки специалистов, интеграция лингвистического и педагогического образования, дифференциация и индивидуализация содержания иноязычной подготовки педагога.
The article characterizes tendencies for development of the system of foreign language future pre- and primary school teachers’ training in Ukraine according to the society’s needs in early foreign language learning, and state regulation on primary students’ foreign language compulsory learning. It determines the following priority ways of future pre- and primary school teachers’ foreign language
training fundamentalization: professional training legal support standardization, linguistic and teacher education integration, teachers’ foreign language training content,systematization, optimization, diff erentiation and individualization.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015-11-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10962/1/O_Kotenko_05_11_2015_konf_PI.pdf
Котенко, Ольга Володимирівна (2015) Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2015 р.. с. 3-11.