Запис Детальніше

Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10966/
 
Title Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
 
Creator Івашньова, Світлана Володимирівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті уточнено дефініції понять «іншомовна компетентність» та
«іншомовна компетентність вчителя» та представлено авторську до-
слідницьку позицію щодо стану та можливостей вдосконалення іншомов-
ної компетентності вчителів іноземної мови в системі післядипломної
педагогічної освіти. Розглядаються комплексна цільова модель RALF, реалі-
зована в системі діяльності Гете-Інституту (Угорщина), та модель побу-
дови курсу ESRА. В якості інструментів, що можуть використовуватись,
пропонуються колективне обговорення та вирішення професійних про-
блем (краудсорсинг); дистанційне навчання.
В статье уточняются дефиниции понятий «иноязычная компетент-
ность», «иноязычная компетентность учителя»; представлена автор-
ская исследовательская позиция касательно состояния и возможностей
совершенствования иноязычной компетентности учителей иностран-
ного языка в системе последипломного педагогического образования.
Рассматриваются комплексная целевая модель RALF, реализованная в си-
стеме деятельности Гете-Института (Венгрия), и модель построения
курса ESRА. В качестве инструментов, которые могут быть использова-
ны, предлагаются коллективное обсуждение и решение профессиональ-
ных проблем (краудсорсинг); дистанционное обучение.
The article specifi es such concepts as “foreign language competence” and “a for-
eign language teacher’s competence “and presents the author’s research posi-
tion on the state and ways to improve foreign language competence of foreign
language teachers in the system of postgraduate education. The complex tar-
get model RALF, implemented in the system of Goethe Institute (Hungary) and
the model of ESRA course are considered. As tools that can be used with the stat-
ed aim, a discussion and professional problem solving (crowdsourcing); distance
learning and web conferences in a foreign language (in cyberspace) are pro-
posed.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015-11-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10966/1/S_Ivashnyova_05_11_2015_konf_IPPO.pdf
Івашньова, Світлана Володимирівна (2015) Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2015 р.. с. 110-115.