Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10966/
|
|
Title |
Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
|
|
Creator |
Івашньова, Світлана Володимирівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті уточнено дефініції понять «іншомовна компетентність» та «іншомовна компетентність вчителя» та представлено авторську до- слідницьку позицію щодо стану та можливостей вдосконалення іншомов- ної компетентності вчителів іноземної мови в системі післядипломної педагогічної освіти. Розглядаються комплексна цільова модель RALF, реалі- зована в системі діяльності Гете-Інституту (Угорщина), та модель побу- дови курсу ESRА. В якості інструментів, що можуть використовуватись, пропонуються колективне обговорення та вирішення професійних про- блем (краудсорсинг); дистанційне навчання. В статье уточняются дефиниции понятий «иноязычная компетент- ность», «иноязычная компетентность учителя»; представлена автор- ская исследовательская позиция касательно состояния и возможностей совершенствования иноязычной компетентности учителей иностран- ного языка в системе последипломного педагогического образования. Рассматриваются комплексная целевая модель RALF, реализованная в си- стеме деятельности Гете-Института (Венгрия), и модель построения курса ESRА. В качестве инструментов, которые могут быть использова- ны, предлагаются коллективное обсуждение и решение профессиональ- ных проблем (краудсорсинг); дистанционное обучение. The article specifi es such concepts as “foreign language competence” and “a for- eign language teacher’s competence “and presents the author’s research posi- tion on the state and ways to improve foreign language competence of foreign language teachers in the system of postgraduate education. The complex tar- get model RALF, implemented in the system of Goethe Institute (Hungary) and the model of ESRA course are considered. As tools that can be used with the stat- ed aim, a discussion and professional problem solving (crowdsourcing); distance learning and web conferences in a foreign language (in cyberspace) are pro- posed. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015-11-05
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10966/1/S_Ivashnyova_05_11_2015_konf_IPPO.pdf
Івашньова, Світлана Володимирівна (2015) Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листоп. 2015 р.. с. 110-115. |
|