Сутність та значення конкурентоспроможності в розвитку підприємств
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність та значення конкурентоспроможності в розвитку підприємств
|
|
Creator |
Надточій, І. І.
|
|
Subject |
конкуренція
конкурентоспроможність детермінанти конкурентні переваги товар ринкової новизни competition competitiveness determinant competitive advantage the goods of market novelty |
|
Description |
Досліджено поняття конкуренції та конкурентоспроможності. Виявлено взаємозв’язок конкурентоспроможності країни, підприємства, товару. Розглянуто детермінанти (фактори) глобальної конкурентоспроможності, конкурентоспроможності країни, підприємства, товару. Надано визначення терміна «товар ринкової новизни». = The concept of a competition, competitiveness is researched. The interrelation of competitiveness of the country, the enterprise, the goods is revealed. Determinants (factors) of global competitiveness, competitiveness of the country, the enterprise, the goods are considered. It is given definitions of concept «the goods of market novelty».
Надточій, І. І. Сутність та значення конкурентоспроможності в розвитку підприємств / І. І. Надточій // Вісн. НУК. – Миколаїв, 2010. – № 2. – Режим доступу : http://evn.nuos.edu.ua/article/view/24815/22306. |
|
Date |
2015-11-25T12:13:49Z
2015-11-25T12:13:49Z 2015-11-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/1753
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;330
|
|