Запис Детальніше

Роль викладача у створенні сприятливих умов для навчання дорослих

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2816/
 
Title Роль викладача у створенні сприятливих умов для навчання дорослих
Роль преподавателя в создании благоприятных условий для обучения взрослых
The role of a teacher in creating favourable conditions for adult education
 
Creator Буренко, Валентина Миколаївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description Спираючись на те, що дорослі, на відміну від дітей, мають свою власну життєву позицію, орієнтовані на життя та вирішення проблеми, у статті розглядається одна з головних проблем навчання дорослих – роль викладача. На основі результатів опитування студентів визначено основні напрями у роботі викладача та зазначено його функціональну роль – роль консультанта та помічника. Також виділено та детально охарактеризовано такі, притаманні викладачеві у роботі із дорослими, уміння: аналітичні, прогностичні, проектні, рефлексивні, практичні та ін. Звернена увага на педагогічну майстерність та педагогічну техніку викладача як комуніканта.
Опираясь на то, что взрослые, в отличие от детей, имеют свою собственную жизненную позицию, ориентированы на жизнь и решение проблем, в статье рассматривается одна из главных проблем обучения взрослых – роль преподавателя. На основе результатов опроса студентов определены основные направления в работе преподавателя и указана его функциональная роль – роль консультанта и помощника. Также выделены и детально охарактеризованы такие, присущие преподавателю в работе со взрослыми, умения: аналитические, прогностические, проектные, рефлексивные, практические и другие. Обращено внимание на педагогическое мастерство и педагогическую технику преподавателя как коммуниканта.
Considering the fact that adults unlike children have their own life attitude, focused on life and problem solving, the article deals with the major problems of adult education – the role of a teacher. Taking into account the results of students survey the mainstreams in teacher’s work were defined and the functional role of a teacher as a consultant and helper was pointed out. The article also points out and detail teacher’s skills appropriate in adult education such as analytical, prognostic, project, reflexive, practical, etc. It pays attention to the pedagogical skills and techniques of a teacher as a communicant.
 
Date 2001
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2816/1/V_Burenko_TPOTV_17_IPPO.pdf
Буренко, Валентина Миколаївна (2001) Роль викладача у створенні сприятливих умов для навчання дорослих Теоретичні питання освіти та виховання: збірник наукових праць (17). с. 83-86.