Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10133/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/280#.VdXRTyGhOOd |
|
Title |
Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання
Особенности функциональной готовности детей к школьному обучению Features of functional readiness of children to school |
|
Creator |
Гозак, Світлана Вікторівна
Філоненко, Ольга Олександрівна |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
За методиками Керна-Ірасека, Венгера, Озерецького у дітей старшого дошкільного віку 3-х ДНЗ м. Києва вивчено «шкільну зрілість» до навчання у школі. В результаті досліджень виявлена значна частка дітей, які функціонально не готові до навчання у школі. Достатній рівень мотиваційної готовності за три місяці до навчання у школі мають лише 62,5 % дітей (56,8 % хлопчиків та 68,1 % дівчаток); достатній розвиток дрібної моторики за показником динамічного тремору – 47,0 % дошкільнят (25,6 % хлопчиків та 68,3 % дівчаток), за показником мотометричного тесту Озерецького - лише 22,5 % дітей.
С помощью общепринятых методик Керна-Ирасека, Венгера, Озерецкого у детей старшего дошкольного возраста 3-х ДУУ г. Киева изучена «школьная зрелость» к систематическому обучению в школе. В результате исследований выявлена значительная доля детей, функционально не готовых к обучению в школе. Достаточный уровень мотивационной готовности за три месяца до школы имеют 62,5 % детей (56,8 % мальчиков и 68,1 % девочек); достаточное развитие мелкой моторики по показателю динамического тремора – 47,0 % дошкольников (25,6 % мальчиков и 68,3 % девочек), по показателю мотометрического теста - 22,5 % детей. We studied a “school maturity” to the systematic education at school by Kern-Ipasek, Wenger, Ozeretskii methods among senior pre-school age children in 3 children’s educational institutions. As a result of investigations we revealed that a significant part of the children functionally were not ready for education at school. Only 62.5 % of the children (56.8 % of boys and 68.1 % of girls) had a sufficient level of motivation preparedness within three months before beginning of education at school; 47.0 % of pre-school age children (25.6 % of boys and 68.3 % of girls) had a sufficient development of small motility by the indices of kinetic tremor; only 22.5 % of the children – by the indices of motormetric test. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015-06
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/10133/1/280-731-1-PB.pdf
Гозак, Світлана Вікторівна та Філоненко, Ольга Олександрівна (2015) Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (3). с. 61-69. ISSN 2312-5829 |
|