Запис Детальніше

Послідовна процедура Н2-оптимізації для параметричного синтезу робастних законів управління польотом

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Послідовна процедура Н2-оптимізації для параметричного синтезу робастних законів управління польотом
Последовательная процедура Н2-оптимизации для параметрического синтеза робастных законов управления полетом
Sequential H2-optimization procedure for robust flight control law's parametric synthesis
 
Creator Tunik, А. А.; Національний авіаційний університет
Krinetskaya, Е. М.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 629.735.051.844.847.681.3


УДК 629.735.051.844.847.681.3


UDC 629.735.051.844.847.681.3
 
Description Запропоновано послідовнну ітеративну процедуру робастної параметричної олтимізації закону керування. Як перший крок цієї процедури обрано Н2-оптимізацію з квадратичним критерієм якості, коефіцієнти якої визначено у відповідності з вимогами льотної придатності. Наступні кроки зроблено для розширення області стійкості в просторі варійованих параметрів із застосуванням вищеописаної процедури для оптимізації складового критерію, ком­поненти якого залежать від впливу параметричних збурень. Практичним прикладом проілюстровано ефективність цієї процедури
Предложена последовательная итеративная процедура робастной параметрической оп­тимизации закона управления. Как первый шаг этой процедуры используется выпуклая Н2- оптимизация с квадратичным критерием качества, коэффициенты которого определяются в соответствии с требованиями летной годности. Следующие шаги делаются для расширения области устойчивости в пространстве варьируемых параметров с применением вышеопи­санной процедуры для оптимизации составного критерия, состоящего из компонент, кото­рые зависят от влияния параметрических возмущений. Практический пример иллюстрирует эффективность этой процедуры
Sequential iterative procedure of Flight Control Law (FCL) robust parametric optimization is proposed. The 1st step of this procedure is the application of the convex optimization procedure with quadratic performance index whose coefficients are chosen on the basis of airworthiness require­ments. The steps are made for enlargement of the stability domain in the space of variable parameters applying aforementioned procedure for composite performance index constructed from components, which depend on the influence of parametric disturbances. Practical example illustrates efficiency of this procedure
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-11-26
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9377
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 3, № 2 (1999); 86-91
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 3, № 2 (1999); 86-91
Proceedings of National Aviation University; Том 3, № 2 (1999); 86-91
 
Language en
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).