Методи захисту паливної системи повітряних кораблів від низькотемпературних порушень її працездатності
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методи захисту паливної системи повітряних кораблів від низькотемпературних порушень її працездатності
Методы защиты топливной системы воздушных судов от низкотемпературных нарушений ее работоспособости Methods of aircraft fuel system protection against low-temperature failures of its serviceability |
|
Creator |
Максютинський, П. Ф.; Національний авіаційний університет
Козаченко, О. І.; Національний авіаційний університет Туз, М. Д.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
— УДК 621.43.015.2:611.2 — — УДК 621.43.015.2:611.2 — — UDC 621.43.015.2:611.2 |
|
Description |
Розглянуто такі методи захисту паливної системи повітряних кораблів від низькотемпературних порушень працездатності, як стабілізація температури палива в баках на заданому рівні та гідрозмив низькотемпературних накопичень із запобіжної сітки паливної помпи. Розрахунками та експериментальними дослідженнями визначено параметри системи стабілізації температури палива утилізацією тепла на теплообміннику системи кондиціювання повітря та ефективність гідрозмиву низькотемпературних накопичень; запропоновано конструкцію перфоколектора та ефективні режими гідрозмиву
Рассмотрены такие методы защиты топливной системы воздушных судов от низкотемпературных нарушений ее работоспособности, как стабилизация температуры топлива в баках на заданном уровне и гидроразмыв низкотемпературных накоплений с предохранительной сетки топливного насоса. Расчетами и экспериментальными исследованиями определены параметры системы стабилизации температуры топлива путем утилизации тепла на теплообменнике системы кондиционирования воздуха и эффективность гидроразмыва низкотемпературных накоплений; предложена конструкция перфоколлектора и эффективные режимы гидроразмыва The following aircraft fuel system protection methods against low-temperature failures of its serviceability have been considered: the method of fuel temperature stabilization in the tanks at a predetermined level, also method of hydrocleaning of low-temperature deposits from the fuel pump filter. By the application of calculations and experimental research we have determined parameters of the system for the fuel temperature stabilization by means of utilization of heat at the radiator of the air-conditioning system and the effectiveness of the hydrocleaning of low-temperature deposits. The design of punched collector and the effective modes of hydrocleaning have been proposed |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-11-26
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9428
|
|
Source |
Вестник Национального авиационного университета; Том 3, № 2 (1999); 232-236
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 3, № 2 (1999); 232-236 Proceedings of National Aviation University; Том 3, № 2 (1999); 232-236 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|