Запис Детальніше

Методи захисту паливної системи повітряних кораблів від низькотемпературних порушень її працездатності

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи захисту паливної системи повітряних кораблів від низькотемпературних порушень її працездатності
Методы защиты топливной системы воздушных судов от низкотемпературных нарушений ее работоспособости
Methods of aircraft fuel system protection against low-temperature failures of its serviceability
 
Creator Максютинський, П. Ф.; Національний авіаційний університет
Козаченко, О. І.; Національний авіаційний університет
Туз, М. Д.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 621.43.015.2:611.2


УДК 621.43.015.2:611.2


UDC 621.43.015.2:611.2
 
Description Розглянуто такі методи захисту паливної системи повітряних кораблів від низькотем­пературних порушень працездатності, як стабілізація температури палива в баках на задано­му рівні та гідрозмив низькотемпературних накопичень із запобіжної сітки паливної помпи. Розрахунками та експериментальними дослідженнями визначено параметри системи стабілізації температури палива утилізацією тепла на теплообміннику системи кон­диціювання повітря та ефективність гідрозмиву низькотемпературних накопичень; запропо­новано конструкцію перфоколектора та ефективні режими гідрозмиву
Рассмотрены такие методы защиты топливной системы воздушных судов от низкотем­пературных нарушений ее работоспособности, как стабилизация температуры топлива в ба­ках на заданном уровне и гидроразмыв низкотемпературных накоплений с предохранитель­ной сетки топливного насоса. Расчетами и экспериментальными исследованиями определе­ны параметры системы стабилизации температуры топлива путем утилизации тепла на теп­лообменнике системы кондиционирования воздуха и эффективность гидроразмыва низко­температурных накоплений; предложена конструкция перфоколлектора и эффективные ре­жимы гидроразмыва
The following aircraft fuel system protection methods against low-temperature failures of its serviceability have been considered: the method of fuel temperature stabilization in the tanks at a predetermined level, also method of hydrocleaning of low-temperature deposits from the fuel pump filter. By the application of calculations and experimental research we have determined parameters of the system for the fuel temperature stabilization by means of utilization of heat at the radiator of the air-conditioning system and the effectiveness of the hydrocleaning of low-temperature deposits. The design of punched collector and the effective modes of hydrocleaning have been proposed
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-11-26
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9428
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 3, № 2 (1999); 232-236
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 3, № 2 (1999); 232-236
Proceedings of National Aviation University; Том 3, № 2 (1999); 232-236
 
Language ru
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).