Використання мінімально-критеріальних характеристик в задачах діагностування авіаційних двигунів
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання мінімально-критеріальних характеристик в задачах діагностування авіаційних двигунів
Использование минимально-критериальной характеристик в задачах диагностики авиационных двигателей Use of descriptions minimum criteria is in tasks of diagnosing aviation engines |
|
Creator |
ОЛАЛІ, М. О.; Найджа Дельта Університет
ОЛАЛІ, Н. В.; Найджа Дельта Університет |
|
Subject |
діагностування; авіаційний двигун; мінімально-критеріальна характеристика
УДК 629.735.083.035.3.004.58 диагностирование; авиационный двигатель; минимально-критериальная характеристика УДК 629.735.083.035.3.004.58 diagnosing; aviation engine; minimum criterion description UDC 629.735.083.035.3.004.58 |
|
Description |
В рамках комплексного методу діагностування авіаційних двигунів розглядається можливість використання мінімальних критеріально-параметричниххарактеристик
В рамках комплексного метода диагностики авиационных двигателей рассматривается возможность использования минимальных критериально-параметрических характеристик Within the framework of complex method of diagnosing of aviation engines possibility of theuse of minimum criteria-parametrical descriptions is examined. Use of complex method ofdiagnosing, taking into account three diagnostic parameters allows to get the estimations ofremaining longevity aviation engines – will stock longevity. A complex method can be used inthe wide range of change parameters the programs work aviation engines and can profit for theestimation of the technical state aviation engines in operating terms |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-11-26
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/9364
|
|
Source |
Проблеми тертя та зношування; № 1(66) (2015); 136-139
Scientific-Technical Journal "Problems of Friction and Wear"; № 1(66) (2015); 136-139 Проблемы трения и изнашивания; № 1(66) (2015); 136-139 |
|
Language |
uk
|
|