Запис Детальніше

Використання мінімально-критеріальних характеристик в задачах діагностування авіаційних двигунів

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання мінімально-критеріальних характеристик в задачах діагностування авіаційних двигунів
Использование минимально-критериальной характеристик в задачах диагностики авиационных двигателей
Use of descriptions minimum criteria is in tasks of diagnosing aviation engines
 
Creator ОЛАЛІ, М. О.; Найджа Дельта Університет
ОЛАЛІ, Н. В.; Найджа Дельта Університет
 
Subject діагностування; авіаційний двигун; мінімально-критеріальна характеристика
УДК 629.735.083.035.3.004.58
диагностирование; авиационный двигатель; минимально-критериальная характеристика
УДК 629.735.083.035.3.004.58
diagnosing; aviation engine; minimum criterion description
UDC 629.735.083.035.3.004.58
 
Description В рамках комплексного методу діагностування авіаційних двигунів розглядається можливість використання мінімальних критеріально-параметричниххарактеристик
В рамках комплексного метода диагностики авиационных двигателей рассматривается возможность использования минимальных критериально-параметрических характеристик
Within the framework of complex method of diagnosing of aviation engines possibility of theuse of minimum criteria-parametrical descriptions is examined. Use of complex method ofdiagnosing, taking into account three diagnostic parameters allows to get the estimations ofremaining longevity aviation engines – will stock longevity. A complex method can be used inthe wide range of change parameters the programs work aviation engines and can profit for theestimation of the technical state aviation engines in operating terms
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2015-11-26
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/9364
 
Source Проблеми тертя та зношування; № 1(66) (2015); 136-139
Scientific-Technical Journal "Problems of Friction and Wear"; № 1(66) (2015); 136-139
Проблемы трения и изнашивания; № 1(66) (2015); 136-139
 
Language uk