Запис Детальніше

Навчання мови та виховання емоцій (продовження)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2682/
 
Title Навчання мови та виховання емоцій (продовження)
Обучение языку и воспитание эмоций (продолжение)
Teaching language and education emotions (continuation)
 
Creator Глазова, Олександра Павлівна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description Науково доведено, що у професійних досягненнях людини високий ІQ забезпечує лише 29% успіху. Загалом же успіх визначається рівнем сформованості міжособистісних навичок, іншими словами, умінням ефективно спілкуватися. У 1995 році американський психолог Деніель Гоулман на позначення спроможності використовувати емоції з метою підвищення соціальної ефективності ввів поняття «емоційний інтелект».
Формувати вміння дитини та підлітка розпізнавати й усвідомлювати свої та чужі емоції й почуття може вчитель-словесник. Формувати емоційний інтелект учня він може передовсім засобами слова.
Научно доказано, что высокий ІQ обеспечивает лишь 29% успешности человека в профессиональных достижениях. Успех определяется уровнем межличностных навычек, то есть умением еффективно общаться. В 1995 году американский психолог Деніель Гоулман для определения способности использовать эмоции с целью повышения социальной еффективности ввел понятие «эмоциональный интеллект».
Формировать умение ребенка и пoдростка распознавать и осознавать свои и чужие эмоции и чувства можеть учитель-словесник. Формировать эмоциональный интеллект ученика он может прежде всего средствами слова.
Scientifically proven that high IQ provides only 29% of the professional achievements of human success rate. In general, success is determined by the level of formation of interpersonal skills, in other words, the ability to communicate effectively. In 1995, American psychologist Daniel Houlman to indicate ability to use emotions to enhance social efficiency introduced the concept of "emotional intelligence".
Form the ability of a child and a teenager to recognize and understand their and other people's emotions and feelings can a teacher-philologist. Form emotional intelligence of a student he can first of all by the means of a word.
 
Date 2013
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2682/1/O_Glazova_MD_4_IPPO.pdf
Глазова, Олександра Павлівна (2013) Навчання мови та виховання емоцій (продовження) Методичні діалоги (4). с. 37-42.