Запис Детальніше

Навчання дорослих

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2817/
 
Title Навчання дорослих
Обучение взрослых
Аdult education
 
Creator Буренко, Валентина Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Висвітлено наукові засади навчання дорослих англійської мови, що містяться у врахуванні вікових та психофізіологічних особливостей розвитку дорослої людини. Встановлено, що навчання та освіта дорослих здійснюється на різних, пов’язаних між собою рівнях: особистісний, діяльнісно-рольовий, процесуальний. Детально охарактеризовано кожен з них. Акцентовано увагу на тому, що навчання стає більш ефективним за умови врахування мотиваційної готовності студентів до навчання та створення викладачем позитивного психологічного мікроклімату. Підтвердженням цього є аналіз зрізів, які були проведені в двох групах: експериментальній і контрольній.
Освещены научные основы обучения взрослых английскому языку, которые учитывают возрастные и психофизиологические особенности развития взрослого человека. Определено, что обучение и образование взрослых осуществляется на разных, связанных между собой, уровнях: личностный, деятельностно-ролевой, процессуальный. Детально охарактеризован каждый из них. Акцентировано внимание на том, что обучение становится более эффективным при условии учета мотивационной готовности студентов к обучению и создания преподавателем позитивного психологического микроклимата. Подтверждением этого является анализ срезов, которые были проведены в двух группах: экспериментальной и контрольной.
The article covers the scientific backgrounds of teaching English to adults which appear in considering age and psychophysiological peculiarities of adults’ personal development. We found out that teaching and education of adults take place on different related levels: personal, role- and activity-based, procedural. Each level is detailed defined. The attention is drawn to the fact that education becomes more efficient if we consider motivating readiness of students to be taught and creating of positive microclimate. It is proved by the test analysis conducted in two groups: experimental and control one.
 
Date 2001
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2817/1/V_Burenko_TPKOTV_18_IPPO.pdf
Буренко, Валентина Миколаївна (2001) Навчання дорослих Теоретичні питання культури, освіти та виховання: збірник наукових праць (18). с. 23-24.