Навчання ознайомлювального читання
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3446/
|
|
Title |
Навчання ознайомлювального читання
Обучение ознакомительного чтения Teaching extensive reading |
|
Creator |
Буренко, Валентина Миколаївна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
|
|
Description |
У статті подаються різноманітні вправи з навчання ознайомлювального читання. Передтекстові завдання: вправи на розуміння лексико-тематичної основи тексту, виділення структурно-смислових компонентів тексту, прогнозування тексту, контроль розуміння основного змісту тексту. Текстові завдання: вправи на розуміння структурно-смислових компонентів тексту, на розподіл текстового матеріалу на смислові частини та виділення смислових опор у тексті, складання окремих частин тексту у відповідній послідовності. Післятекстові завдання: вправи на контроль розуміння основного змісту тексту, розвиток умінь читання та говоріння, визначення пізнавальної цінності прочитаного тексту. Тривалий досвід використання цих вправ засвідчив їхню ефективність у процесі оволодіння іноземною мовою. В статье подаются разнообразные упражнения по обучению ознакомительного чтения. Предтекстовые задания: упражнения на понимание лексико - тематической основы текста, выделение структурно - смысловых компонентов текста, прогнозирование текста, контроль понимания основного содержания текста. Текстовые задания: упражнения на понимание структурно - смысловых компонентов текста, разделение текста на смысловые части, выделение смысловых опор в тексте, распределение отдельных частей текста в соответствующем порядке. Послетекстовые задания: упражнения на контроль понимания основного содержания текста, развитие умений чтения и говорения, определение познавательной ценности прочитанного текста. Длительный опыт использования этих упражнений подтвердил их эффективность в процессе овладения иностранным языком. The article deals with different exercises for teaching extensive reading. Pre-reading tasks: exercises on comprehension and checking of the main gist of a text, prediction of a text, comprehension of the structural-sensible components. While reading tasks: exercises on comprehension of a text as a whole, dividing a text into parts, putting a cut-up text in order, determination the main points of a text, guessing meaning of unknown words from context. Post-reading tasks: exercises on checking the main gist of a text, developing reading and speaking skills, determination of the educational value of a text. The lengthy experience of using these exercises in the process of teaching extensive reading confirmed their effectiveness. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3446/1/V_Burenko_IMVSHU_1%2865%29_IPPO.pdf
Буренко, Валентина Миколаївна (2014) Навчання ознайомлювального читання Іноземні мови в школах України (1 (65)). с. 7-10. |
|