Запис Детальніше

Система психолого-педагогічного супровіду молодших школярів-переселенців із зони АТО

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/11213/
 
Title Система психолого-педагогічного супровіду молодших школярів-переселенців із зони АТО
Система психолого-педагогического сопровождения младших школьников-переселенцев из зоны АТО
Systema psychological and pedagogical support younger pupils settlers from the area counterterrorist operation
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У представленій статті розкрито систему психолого-педагогічного супровіду молодших школярів-переселенців із зони АТО. Висвітлено сутність феномену психолого-педагогічного супровіду. Схарактеризовано структурні складники пропонованої системи, що пов’язані з метою, суб’єктами супровіду, засобами педагогічної комунікації. Проаналізовано сутність функційних складників даної системи, а саме: гностичного, щовідбиває діагностико-аналітичні аспекти психолого-педагогічного супровіду; проектувального, який пов’язаний з процесом цілепокладання, планування, прогнозування очікуваних результатів; організаційного, спрямованого на створення системи умов для успішної адаптації дітей-переселенців та надання допомоги дітям та їх батькам, що мають різні проблеми; комунікативного, що відбиває специфічні особливості педагогічного спілкування з дітьми-переселенцями в сисемі «вчитель-учень», «учень-учень».
В представленной статье раскрыта система психолого-педагогического сопровождения младших школьников-переселенцев из зоны АТО. Освещена сущность феномена психолого-педагогического сопровождения. Охарактеризовані структурные составляющие предлагаемой системы, связанные с целью, субъектами сопровождения, средствами педагогической коммуникации. Проанализирована сущность функциональных компонентов данной системы, а именно: гностического, который отражает диагностико-аналитические аспекты психолого-педагогического сопровождения; проектировочного, который связан с процессом целеполагания, планирования, прогнозирования ожидаемых результатов; организационного, направленного на создание системы условий для успешной адаптации детей-переселенцев и оказания помощи детям и их родителям, имеющим различные проблемы; коммуникативного, который отражает специфические особенности педагогического общения с детьми-переселенцами в системе «учитель-ученик», «ученик-ученик».
In the present article based on scientifically N. Kuzmina about the nature and structure of the education system as a set of interrelated structural and functional compon disclosed system of psychological and pedagogical support younger pupils settlers from the area counterterrorist operation. Reinterpreted certain canons of psychology related to the crisis seven years, with the psychological characteristics of children of primary school age, with drivers age and capabilities of their personal development based on the so-called "syndrome of Donbass". Deals with the essence of the phenomenon of psychological and pedagogical support as systemic activity of primary school teacher and Psychologist, aimed at creating a comprehensive system of organizational, psychological and pedagogical conditions which promote effective rehabilitation after perensenoho "war stress", prevention of mental and behavioral abnormalities, successful adaptation and integration children in the new society, normalization of family relations. Author determined structural components of the proposed system related to purpose entities, by means of educational communication. The essence of functional components of the system, namely the Gnostic reflecting diagnostic and analytical aspects of psychological and educational support; the design, which is associated with the process of goal-setting, planning, forecasting expected results; Organizational aimed at the creation of conditions for successful adaptation of children of immigrants and assist children and their parents with various problems; communicative, reflecting the specific characteristics of pedagogical communication with children settlers in the "teacher-student" "student-student".
 
Publisher Видавництво Державного закладу «Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»
 
Date 2015-10
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/11213/1/V_Zhelanova_VLNUITS_7%28296%29_GI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2015) Система психолого-педагогічного супровіду молодших школярів-переселенців із зони АТО Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (7(296)). с. 29-37. ISSN 2227-2844