Обґрунтування стратегій розвитку торговельних підприємств
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування стратегій розвитку торговельних підприємств
|
|
Creator |
Безпарточний, Максим Григорович
|
|
Subject |
суб’єкт господарювання
внутрішня торгівля споживчий ринок платоспроможний попит |
|
Description |
Розглядається авторський підхід до сутності стратегій розвитку торговельних підприємств. Досліджено види розвитку підприємства. Подається характеристика базових стратегій розвитку торговельних підприємств за критеріями місця на споживчому ринку, товарного асортименту, наявності технологій, рівня конкуренції у торговельній сфері. Розроблено алгоритм формування та реалізації стратегій розвитку торговельних підприємств. Визначено принципи ефективного формування та реалізації стратегій розвитку торговельних підприємств. Запропоновано механізми формування та реалізації стратегій розвитку торговельних підприємств.
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|
Date |
2015-11-25T18:36:11Z
2015-11-25T18:36:11Z 2015-11-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2313-4569
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2866 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Економічні науки;С. 19-27
|
|