Запис Детальніше

Обґрунтування стратегій розвитку торговельних підприємств

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування стратегій розвитку торговельних підприємств
 
Creator Безпарточний, Максим Григорович
 
Subject суб’єкт господарювання
внутрішня торгівля
споживчий ринок
платоспроможний попит
 
Description Розглядається авторський підхід до сутності стратегій розвитку торговельних підприємств. Досліджено види розвитку підприємства. Подається характеристика базових стратегій розвитку торговельних підприємств за критеріями місця на споживчому ринку, товарного асортименту, наявності технологій, рівня конкуренції у торговельній сфері. Розроблено алгоритм формування та реалізації стратегій розвитку торговельних підприємств. Визначено принципи ефективного формування та реалізації стратегій розвитку торговельних підприємств. Запропоновано механізми формування та реалізації стратегій розвитку торговельних підприємств.
 
Publisher Одеський національний економічний університет
 
Date 2015-11-25T18:36:11Z
2015-11-25T18:36:11Z
2015-11-25
 
Type Article
 
Identifier 2313-4569
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2866
 
Language ua
 
Relation Економічні науки;С. 19-27