Структура концепту КОЛІР та особливості його мовленнєвого втілення у художніх фотизмах (на матеріалі американської жіночої поезії середини ХІХ – кінця ХХ ст.)
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6563/
|
|
Title |
Структура концепту КОЛІР та особливості його мовленнєвого втілення у художніх фотизмах (на матеріалі американської жіночої поезії середини ХІХ – кінця ХХ ст.)
|
|
Creator |
Редька, Інна Анатоліївна
|
|
Subject |
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
|
|
Description |
Художній фотизм є різновидом словесної поетичної синестезії, у якій референтом виступає сутність певної сенсорної модальності, а корелятом – сутність зорової царини: КОЛІР, СВІТЛО або ТІНЬ. Дана стаття фокусується на дослідженні структури концепту КОЛІР, задіяного у формуванні художнього фотизму. Такий концепт є динамічним багаторівневим утворенням, що включає наступні кванти інформації: фізичну характеристику кольору; психологічну характеристику кольору; аксіологічний компонент; ознаки прототипу, який слугує концептуальним аналогом кольору; символьні характеристики кольору. Художній фотизм базується на лінгвокогнітивних операціях мапування, суть яких полягає у проектуванні певних квантів інформації концепту КОЛІР на сенсорну сутність іншої модальності. Концептуальний аналіз художніх фотизмів допомагає розкрити особливості сенсорики автора.
|
|
Date |
2006
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6563/1/I_Redka_NV_13_GI.pdf
Редька, Інна Анатоліївна (2006) Структура концепту КОЛІР та особливості його мовленнєвого втілення у художніх фотизмах (на матеріалі американської жіночої поезії середини ХІХ – кінця ХХ ст.) Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ: філологія, педагогіка, психологія. – К.: КНЛУ, 2006. – Вип. 13. – С. 44–48.. |
|