Запис Детальніше

Проблемно-ситуативне навчання як засіб розвитку особистості вчителя у Франції

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/11247/
 
Title Проблемно-ситуативне навчання як засіб розвитку особистості вчителя у Франції
Проблемно-ситуативное обучение как средство развития личности учителя во Франции
Problem situated learning as a means of teacher s personality development in France
 
Creator Харченко, Тетяна Гадульзянівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті виявлено теоретичні засади проблемно-ситуативного навчання вчителів у Франції. Розкрито поняття „проблемна ситуація”, яка є організованим середовищем утворення нових уявлень і здібностей людини, її суть полягає в подоланні тими, хто навчається, перешкоди, тобто стану інтелектуальної скрути. Представлена еволюція проблемно-ситуативного підходу в процесі педагогічної освіти у Франції
В статье выявлены теоретические основы проблемно-ситуативного обучения учителей во Франции. Раскрыто понятие „проблемная ситуацияˮ, которая является организованной средой образования новых представлений и способностей человека, её суть заключается в преодолении учащимися препятствия, то есть состояния интеллектуального затруднения. Представлена эволюция проблемно-ситуативного подхода в процессе педагогического образования во Франции
There have been determined theoretical basics of problem situated teachers' learning in France in the article. There has been described the term of „problematic situationˮ which is an organised environment of forming new ideas and personality's abilities; the essense of this environment is in students' overcoming obstacles, on other words, students' overcoming a state of intellectual hardship. Evolution of problem situated approach in the process of pedagogical education in France has been represented
 
Publisher Чернівці: Чернівецький нац. у-т
 
Date 2015-02-10
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/11247/1/T_Kharchenko_NV_742_GI.pdf
Харченко, Тетяна Гадульзянівна (2015) Проблемно-ситуативне навчання як засіб розвитку особистості вчителя у Франції Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка та психологія. (742). с. 176-186. ISSN 966-568-317-9