Запис Детальніше

Якість засвоєння лінгвістичних понять учнями старшої школи — передумова формування сучасної мовної особистості

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/11259/
 
Title Якість засвоєння лінгвістичних понять учнями старшої школи — передумова формування сучасної мовної особистості
Качество усвоения лингвистических понятий учащимися старших классов ― предусловие формирования современной языковой личности
Quality mastering linguistic concepts high school students ―
a precondition of formation of modern linguistic identity
 
Creator Дика, Наталія Михайлівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті висвітлено особливості засвоєння лінгвістичних понять учнями старшої школи. На часі є створення нових підходів до засвоєння лінгвістичних понять учнями старшої школи у процесі вивчення синтаксису, що максимально відповідатиме психолого-лінгвістичним закономірностям їхнього розвитку. Ефективна організація навчання синтаксису у сучасній школі зумовлена врахуванням особливостей типології, структури, планування, підготовки, побудови та організації сучасного уроку української мови, а також тенденцій його розвитку. Виокремлено та обґрунтовано етапи процесу засвоєння лінгвістичних понять у сучасній лінгводидактиці. Репрезентовано систему вправ, спрямовану на якість засвоєння лінгвістичних понять учнями старшої школи під час вивчення синтаксису.
В статье освещены особенности усвоения лингвистических понятий учащимися старших классов. Актуальным является создание новых подходов к усвоению лингвистических понятий учащимися старших классов в процессе изучения синтаксиса, максимально соответствующих психолого-лингвистическим закономерностям их развития. Выделены и обоснованы этапы процесса усвоения лингвистических понятий в современной лингводидактици. Представлена система упражнений, направленная на качество усвоения лингвистических понятий учащимися старших классов при изучении синтаксиса.
The article discusses the work on the study of linguistic concepts in the study of word combinations. Submitted by a system of exercises aimed at forming a linguistic concepts in the high school students in the study of syntax. Argued stages of studying linguistic concepts in the study of word combinations.
Formation of linguistic concepts in the study of the phrase — a complex psycho-pedagogical problem. It is accompanied by complex internal processes, including perception, understanding, comprehension, synthesis, consolidation. This process can not be represented as a distinguished student activities. After all, the perception to some extent involved and awareness, and memory, and systematization.
Working with students of linguistic concepts in the study of syntax — a long process and it is not confined to the school curriculum. School provides only the basics of linguistic terminology taught to use their new knowledge in the practice and improve their continues throughout life.
 
Publisher Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
 
Date 2015-10-27
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/11259/1/N_Dyka_ZNPUDPUIPT_GI.pdf
Дика, Наталія Михайлівна (2015) Якість засвоєння лінгвістичних понять учнями старшої школи — передумова формування сучасної мовної особистості Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (2). с. 112-119. ISSN ББК 74.2я43