Професійна суб'єктивність майбутнього педагога як акмеологічний феномен
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6576/
|
|
Title |
Професійна суб'єктивність майбутнього педагога як акмеологічний феномен
Профессиональная субъектность будущего педагога как акмеологический феномен Professional teacher in the futer subjectivity acmeological phenomen |
|
Creator |
Чернуха, Надія Миколаївна
Желанова, Вікторія В'ячеславівна |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У представленій статті розглянуто професійну суб’єктність майбутнього педагога як певний симптомокомплекс, що містить суб’єктну професійну позицію, педагогічну активність, суб’єктний досвід, здатність до рефлексії, антиципацію, а також – як динамічне явище. З’ясовано, що розвиток професійної суб’єктності відповідає певним етапам суб’єктогенезу.
В представленной статье рассмотрена профессиональная субъектность будущего педагога как определенный симптомокомплекс, содержащий субъектную профессиональную позицию, педагогическую активность, субъектный опыт, способность к рефлексии, антиципацию, а также – как динамическое явление. Выяснено, что развитие профессиональной субъектности соответствует определенным этапам субьектогенеза. In the present article the future teacher professional subjectivity as a syndrome that includes subjective professional position, educational activity, personal experience, ability to reflection, anticipation, and as a dynamic phenomenon. It is shown that the development of professional subjectivity meets certain stages subjectohenezsu. |
|
Publisher |
Житомир-Київ
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/6576/1/N_Chernukha_V_Zhelanova_PO_84_GI.pdf
Чернуха, Надія Миколаївна та Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2015) Професійна суб'єктивність майбутнього педагога як акмеологічний феномен Проблеми освіти (84). с. 333-336. |
|