Запис Детальніше

Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/6609/
http://kubg.edu.ua/
 
Title Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів
Организационно-методические основы развития гражданской активности студентов
Organizational and methodological basis for the development of civil activity of students
 
Creator Саврасова-В'юн, Тетяна Олександрівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті представлено методологічні основи та методичні засоби розвитку громадянської активності студентів. Визначено психологічні умови, принципи та форми організації тренінгової роботи, спрямованої на розвиток громадянської активності студентів. Розкрито зміст і структуру програми тренінгу щодо розвитку громадянської активності студентів
В статье представлены методологические основы и методические средства развития гражданской активности студентов. Определены психологические условия, принципы и формы организации тренинговой работы, направленной на развитие гражданской активности студентов. Раскрыты содержание и структура программы тренинга по развитию гражданской активности студентов
The article presents the methodological foundations and methodological tools of civic activity students. Defined psychological conditions, principles and forms of organization of training activities aimed at developing of civic activity students. Disclosure of the contents and structure of the training program for the development of civic activity students
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/6609/1/T_Savrasova_OD_4_GI.pdf
Саврасова-В'юн, Тетяна Олександрівна (2014) Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів Освітологічний дискурс (4 (8)). с. 208-218. ISSN 2312-5829