Методика організації здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/11364/
|
|
Title |
Методика організації здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи
— |
|
Creator |
Ващенко, Олена Миколаївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті висвітлено методику організації здоров'язбервжувального освітнього середовища початкової школи. Розглянуто шкільні» фактори ризику, що призводять до погіршення стану здоров'я дітей, подано етапи процесу навчання в умовах здоров'язбережувальної педагогіки та проаналізовано складові побудови здоров'язбервжувального освітнього середовища. Оскільки проблема організації здоров'язбервжувального освітнього середовища початкової школи ще не знайшла достатнього відображення в дослідженнях сучасних науковців, мета статті полягає у розкритті методики здійснення означеної діяльності. Ключові слова: здоров'язбережувальне освітнє середовище, «шкільні» фактори ризику, здоров'язбережувальні технології, здоров'я молодших школярів. The article explores the methods of organization of health conserving educational environment of primary school of comprehensive educational institution. The school risk factors that contribute to the deterioration of health condition of children are considered. The stages of the learning process in the conditions of health conserving pedagogics are submitted. The components of health conserving educational environment are analyzed. Whereas the problem of organization of health conserving educational environment hasn't been explored enough in the researches of modern scholars yet, the purpose of this article is to clarify the implementation of the present activity. В статье освещена методика организации здоровьесберегающей образовательной средьі младшей шольї общеобразова- твльноао учебного заведений. Рассмотреньї «школьньїе» факторьіриска, способствующие ухудшению состояния здоровья детей, подано зтапьі процесса обучения в условиях здоровьесберегающей педагогики, проанализированьї составляющие здоровьесберегающей образовательной средьі. Поскольку проблема организации здоровьесберегающей образовательной средьі начальной школьі еще не нашла полного отображения в исследованиях современньїх ученьїх, цель статьи состоит в раскрьітии методики осуществления данной двятельности. |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/11364/1/Ped-soc.pdf
Ващенко, Олена Миколаївна (2014) Методика організації здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи Науковий вісник ужгородського національного університету. с. 34-36. |
|