Психофізіологія. Програма навчальної дисципліни
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/11451/
|
|
Title |
Психофізіологія. Програма навчальної дисципліни
|
|
Creator |
Маруненко, Ірина Михайлівна
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Мета курсу – розкрити фізіологічні основи психічних явищ; дослідити поведінку при різних експериментальних впливах на фізіологічні процеси, з’ясувати співвідношення між психікою та нейрофізіологічними процесами мозку; вивчення об’єктивно реєстраційних порушень фізіологічних функцій, які зумовлюють психічні процеси сприймання, запам’ятовування, мислення, емоцій тощо. Завдання курсу: • ознайомлення з методами дослідження в психофізіології; • ознайомлення з передачею і переробкою сенсорних сигналів; • охарактеризувати проблему уваги у психофізіології; • визначити філогенетичні рівні біологічної пам’яті; • дати характеристику біологічно- і соціально-значущим стимулам як джерелам емоцій; • дослідження експресії обличчя як засобу невербального спілкування; • ознайомитися з кодуванням і декодуванням експресії обличчя; • ознайомлення з психологічними і біологічними теоріями навчання, фіксацією етапів навчання у вигляді елементів досліду; • дати характеристику теорія свідомості; свідомість і пам’ять; свідомість і міжпівкулева асиметрія мозку. У процесі вивчення курсу важливо зосередити увагу на засвоєнні знань про: • передачу і переробку сенсорних сигналів; • механізми переробки інформації в сенсорних системах; • фактори виникнення емоцій; • індивідуальні відмінності і емоції; нейроанатомія емоцій; • структуру процесу мислення; • статеві відмінності і інтелектуальні функції; • механізм творчої діяльності; • свідомість і модулююча система мозку; • види навчання і нейронні феномени пластичності. Під час практичних занять, індивідуальної навчально-дослідницької та самостійної роботи студенти набувають уміння та навички: • діагностують тип нервової системи; • оцінюють працездатність головного мозку; • визначають рухливість нервових процесів під час групового обстеження; • вивчають співвідношення першої і другої сигнальної системи; • визначають поріг слухової чутливості та функціональний стан зорового аналізатора; • визначають об’єм сприйняття та зорового сприйняття; • оцінюють працездатність людини при виконанні роботи, яка потребує уваги; • досліджують різні види пам’яті; • визначають риси характеру і темпераменту; • оцінюють логічне мислення за методикою «відшукування аналогій»; • визначають активність вербального і наочно-образного мислення; • досліджують мислення і мовлення за спрямованим асоціативним експериментом; • досліджують екстраверсії / інтроверсії і нейротизм. |
|
Publisher |
Київський університет Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/11451/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%B7_%D0%9F%D0%A1_%D0%9F%D0%9F_2%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81_4%D0%BA%D1%80_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_I-II%D1%81%D0%B5%D0%BC_2015_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B2.pdf
Маруненко, Ірина Михайлівна (2015) Психофізіологія. Програма навчальної дисципліни [Навчально-методичні матеріали] |
|