Запис Детальніше

Психофізіологія. Програма навчальної дисципліни

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/11451/
 
Title Психофізіологія. Програма навчальної дисципліни
 
Creator Маруненко, Ірина Михайлівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Мета курсу – розкрити фізіологічні основи психічних явищ; дослідити поведінку при різних експериментальних впливах на фізіологічні процеси, з’ясувати співвідношення між психікою та нейрофізіологічними процесами мозку; вивчення об’єктивно реєстраційних порушень фізіологічних функцій, які зумовлюють психічні процеси сприймання, запам’ятовування, мислення, емоцій тощо.
Завдання курсу:
• ознайомлення з методами дослідження в психофізіології;
• ознайомлення з передачею і переробкою сенсорних сигналів;
• охарактеризувати проблему уваги у психофізіології;
• визначити філогенетичні рівні біологічної пам’яті;
• дати характеристику біологічно- і соціально-значущим стимулам як джерелам емоцій;
• дослідження експресії обличчя як засобу невербального спілкування;
• ознайомитися з кодуванням і декодуванням експресії обличчя;
• ознайомлення з психологічними і біологічними теоріями навчання, фіксацією етапів навчання у вигляді елементів досліду;
• дати характеристику теорія свідомості; свідомість і пам’ять; свідомість і міжпівкулева асиметрія мозку.
У процесі вивчення курсу важливо зосередити увагу на засвоєнні знань про:
• передачу і переробку сенсорних сигналів;
• механізми переробки інформації в сенсорних системах;
• фактори виникнення емоцій;
• індивідуальні відмінності і емоції; нейроанатомія емоцій;
• структуру процесу мислення;
• статеві відмінності і інтелектуальні функції;
• механізм творчої діяльності;
• свідомість і модулююча система мозку;
• види навчання і нейронні феномени пластичності.
Під час практичних занять, індивідуальної навчально-дослідницької та самостійної роботи студенти набувають уміння та навички:
• діагностують тип нервової системи;
• оцінюють працездатність головного мозку;
• визначають рухливість нервових процесів під час групового обстеження;
• вивчають співвідношення першої і другої сигнальної системи;
• визначають поріг слухової чутливості та функціональний стан зорового аналізатора;
• визначають об’єм сприйняття та зорового сприйняття;
• оцінюють працездатність людини при виконанні роботи, яка потребує уваги;
• досліджують різні види пам’яті;
• визначають риси характеру і темпераменту;
• оцінюють логічне мислення за методикою «відшукування аналогій»;
• визначають активність вербального і наочно-образного мислення;
• досліджують мислення і мовлення за спрямованим асоціативним експериментом;
• досліджують екстраверсії / інтроверсії і нейротизм.
 
Publisher Київський університет Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/11451/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%B7_%D0%9F%D0%A1_%D0%9F%D0%9F_2%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81_4%D0%BA%D1%80_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_I-II%D1%81%D0%B5%D0%BC_2015_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B2.pdf
Маруненко, Ірина Михайлівна (2015) Психофізіологія. Програма навчальної дисципліни [Навчально-методичні матеріали]