Запис Детальніше

Анатомія і фізіологія дитини у хореографії

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/11466/
 
Title Анатомія і фізіологія дитини у хореографії
 
Creator Омері, Ірина Дмитрівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Місце і значення навчальної дисципліни у структурно-логічній схемі підготовки фахівців – дисципліна «Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії» є складовою частиною дисциплін біологічного циклу. Її вивчення передбачає розв'язання основного завдання фундаментальної професійної підготовки фахівців вищої кваліфікації, зокрема, опанування знань про про анатомію та фізіологію дитини та визначення небезпечних та шкідливих чинників природного та техногенного середовища.
Мета курсу – висвітлити особливості функції органів, систем органів і організму в цілому в міру його росту і розвитку та визначення небезпечних та шкідливих чинників природного та техногенного середовища.
Завдання курсу:
• встановлення взаємозв'язку будови і функцій органів і систем органів організму;
• ознайомлення з фізіологічними процесами, що відбуваються в організмі людини;
• оволодіння технікою надання першої (долікарської) допомоги при травмах, кровотечах, ураженнях різними хімічними і фізичними факторами (електричним струмом, високою і низькою температурами, радіацією) та при отруєннях;
У процесі вивчення курсу важливо зосередити увагу на засвоєнні знань про:
• основи анатомії та фізіології організму людини;
• особливості процесів дихання, травлення, обміну речовин, теплорегуляції, виділення в регуляції і узгодженості функцій організму дитини та взаємозв’язку організму з навколишнім середовищем;
• техніку надання долікарської допомоги в різних ситуаціях, спрямовану на попередження ускладнень та врятування життя потерпілого.
Під час практичних занять та самостійної роботи студенти набувають уміння та навички:
• визначають загально-біологічні, цитологічні, гістологічні та спеціальні поняття;
• застосовують конкретні знання для пояснення фізіологічних процесів, еволюційних особливостей, екологічних ситуацій;
• розпізнають органи і системи органів, пояснювати зв’язок між іншими будовою і функцією;
• пояснюють шкідливість впливу факторів ризику на здоров'я та безпеку людини;
• можуть використовувати набуті знання не тільки в побуті та особистому житті, а також і в повсякденній роботі.
В результаті опанування курсу студенти мають сформовані компетентності, які визначають здатність особи успішно здійснювати професійну і подальшу навчальну діяльність, а саме:
• світоглядна: підготувати студентів до дорослого самостійного життя так, щоб вони не втратили моральних орієнтирів, знайшли сенс життя, змогли найефективніше та безпечно реалізувати свої здібності і переконання.
• інформаційна: студенти вміли розпізнавати органи і системи органів, мали конкретні знання для пояснення фізіологічних процесів, а також могли визначати небезпечні та шкідливі чинники природного та техногенного середовища.
• самоосвітня: студенти мали здатність до самостійного опанування додатковим матеріалом, та вміли самостійно аналізувати та логічно мислити.
• комунікативна: сформовані знання про особливості розвитку головного мозку, діяльності нервової системи та її аналізаторів необхідні в розумінні механізмів комунікаційних процесів для результативного обміну інформацією.
• науково-дослідна: формує спрямованість студентів на одержання суспільно значущих нових знань про певні об’єкти, процеси або явища.
 
Publisher Київський університет Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/11466/1/%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BC_%D1%84%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D0%BE%D0%BB_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B0_%D1%83_%D0%A5%D0%9A%D0%A1_4%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B4_1%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81_%D0%9E%D0%BC%D0%B5%D1%80i_2015_I-II%D1%81%D0%B5%D0%BC_%D1%83%D1%85%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BE.pdf
Омері, Ірина Дмитрівна (2015) Анатомія і фізіологія дитини у хореографії [Навчально-методичні матеріали]