Запис Детальніше

Рефлексіогенез майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/11433/
 
Title Рефлексіогенез майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання
Рефлексиогенез будущего учителя начальных классов в технологии контекстного обучения
Reflexiogenesis of an intending elementary school teacher in contextual learning technology
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розкрито сутність поняття „рефлексіогенез”. Розглянуто його провідні напрями, що відповідають мотиваційно-ціннісному, когнітивному, операційно-діяльнісному складникам рефлексивної компетентності, а також типам педагогічної рефлексії. Схарактеризовано процес рефлексіогенезу відповідно адаптивно-технологічному, імітаційно-технологічному, професійно-технологічному етапам технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів, що відбиває цілісну динаміку формування педагогічної рефлексії майбутнього фахівця.
В статье раскрытa сущность понятия „рефлексиогенез”. Рассмотрены его основные направления, соответствующие мотивационно-ценностному, когнитивному, операционально-деятельностному компонентам рефлексивной компетентности, а также типам педагогической рефлексії. Охарактеризовано процес рефлексиогенеза в соответствии с этапами технологии контекстного обучения будущего учителя начальных классов который отражает целостную динамику формирования педагогической рефлексии
The essence of the concept „reflexiogenesis” is disclosed in the article. Its main directions corresponding to motivational-value, cognitive, operational-active components of reflexive competence, as well as the types of pedagogical reflection are considered. The processes of reflexiogenesis in accordance with the stages of the technology of the intending elementary school teacher training context that reflects the dynamics of the formation of a coherent pedagogical reflection are characterized.
 
Publisher Донбаський державний педагогічний університет
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/11433/1/V_Zhelanova_GNVP_69_GI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2014) Рефлексіогенез майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання Гуманізація навчально-виховного процесу (69). с. 332-338. ISSN 2077-1827