Запис Детальніше

Трансформаційний потенціал технології контекстного навчання майбутнього педагога

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/11527/
 
Title Трансформаційний потенціал технології контекстного навчання майбутнього педагога
Трансформационный потенциал технологии контекстного обучения будущего педагога
Transformationai potential of technology contextual education of futer teachers
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У представленій статті у форматі реалізації положень рефлексивно-контекстного наукового підходу розглянуто трансформаційний потенціал технології контекстного навчання, що полягяє у його розвивальних можливостях щодо рефлексивної компететності, а також мотиваційної, смислової сфери майбутнього педагога та його професійної суб’єктності. Представлено логіку трансформації пізнавальних мотивів у професійні як процес їх поступового заміщення. Окреслено рефлексіогенез як трансформацію складових рефлексивної компетентності у напрямі їх ускладнення й поширення діапазону реалізації. Розкрито смислогенез у напрямах трансформації ситуативних смислових структур у стійкі, „смислонасичення” від мінімального до максимального стану на підставі „уточнення й розширення”, ієрархізації смислів, їх „кристалізації”, зміни динамічних смислових процесів у послідовності: смислоутворення, смислоусвідомлення, смислобудівництво. Показано суб’єктогенез майбутнього педагога як процес послідовної трансформації суб’єктної професійної позиції, педагогічної активності, суб’єктного досвіду, здатності до рефлексії, антиципації.
В представленной статье в формате реализации положений рефлексивно-контекстного научного подхода рассмотрены трансформационный потенциал технологии контекстного обучения, полягяе в его развивающих возможностях по рефлексивной компететности, а также мотивационной, смысловой сферы будущего педагога и его профессиональной субъектности. Представлены логику трансформации познавательных мотивов в профессиональные как процесс их постепенного замещения. Определены рефлексиогенез как трансформацию составляющих рефлексивной компетентности в направлении их осложнения и распространение диапазона реализации. Раскрыто смислогенез в направлениях трансформации ситуативных смысловых структур в устойчивые, "смислонасичення" от минимального до максимального состояния на основании "уточнения и расширения", иерархизации смыслов, их "кристаллизации", изменения динамических смысловых процессов в последовательности: смыслообразования, смислоусвидомлення, смислобудивництво. Показано субьектогенез будущего педагога как процесс последовательной трансформации субъектной профессиональной позиции, педагогической активности, субъектного опыта, способности к рефлексии, антиципации.
In the present article in the form of implementation of the reflexive context scientific approach, we reviewed the transformational potential of technology contextual learning. It is in his developmental opportunities for reflective competences and motivation, semantic sphere of future teachers and their professional subjectivity. Presented the logic transformation cognitive motives in the professional as the process of gradual replacement. Refleksiohenez is considered as a transformation components reflexive competency toward their complexity and distribution of a range of implementation. Smyslohenez revealed in areas situational semantic transformation structures in the stable, "smyslonasychennya" from minimum to maximum state under "clarify and expand the" hierarchy of senses, their "crystallization" dynamic semantic change processes in sequence: of sense, smyslousvidomlennya, smyslobudivnytstvo. Showing sub'yektohenez future teacher as a process of successive transformation of the professional subject positions, educational activity, subjective experience, the capacity for reflection, anticipation.
 
Publisher Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/11527/1/V_Zhelanova_ITOT_3_11_GI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2015) Трансформаційний потенціал технології контекстного навчання майбутнього педагога Інженерні та освітні технології (3(11)). с. 110-112. ISSN 2307-9770