Запис Детальніше

Significant Role of Movies In Efficacious Teaching Communicative Competence (for the Students of the English Language Departments)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/11316/
 
Title Significant Role of Movies In Efficacious Teaching Communicative Competence (for the Students of the English Language Departments)
Фільми у навчанні комунікативної компетенції
Фильмы в обучении коммуникативной компетенции
 
Creator Цапро, Галина Юріївна
Якуба, Валентина Володимирівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
Реалізований проект за межами України (макет книги, фірмовий стиль, дизайн середовища)
 
Description The article presents practical teaching techniques of using movies as an efficient teaching material that can motivate the 4th year students to practise their communication skills (both speaking and writing). Using movies can be a useful tool to help students to improve their proficiency in English as well as it can give them an opportunity to stimulate and develop their creative potential as future English teachers participating in classroom discussions, writing movie reviews and analysing them in class and also preparing communicative tasks for other students and acting as a teacher.
У статті запропоновано практичну методику використання фільмів як ефективного матеріалу, що мотивує студентів 4 курсу мовних спеціальностей університетів до подальшого розвитку комунікативних компетенцій, а саме говоріння і письма. Методика розроблена до посібника з першої іноземної мови для студентів ІV курсу (Цапро . Ю., Якуба В. В. A Step to Perfection). Застосування фільмів уможливлює урізноманітнити види роботи на практичних занять з англійської мови, з одного боку, а, з іншого, запропонована модель проведення занять спонукає студентів до самостійної підготовки занять і надає можливість випробувати себе у ролі викладача. Модель навчання складається з декількох етапів, що містять організацію роботи студентів до перегляду фільму (Pre-Watching Stage), підчас перегляду (While-Watching Stage) і після перегляду (After-Watching Stage).Кожен підрозділ представлений низькою певних завдань для розвитку відповідних компетенцій. Викладач контролює і корелює роботу студентів на всіх етапах. Студенти працюють у групах и змагаються за отримання більшої кількості балів, що заохочує їх до ретельної підготовку до заняття. Студентам пропонується робота з анкетою для оцінки підготовленого і проведеного заняття студентами з робочої групи. Заключним є написання відгуку до фільму.
В статье предлагается практическая методика по использованию фильмов как эффективного мотивирующего материала для студентов 4 курса языковых ВУЗов для развития их коммуникативных компетенций, а именно говорения и письма. Использование фильмов может помочь студентам повысить их языковой уровень мастерства, а также дает им возможность развить свой потенциал будущих креативных учителей английского языка, принимая активное участие в дискуссиях, составляя письменный обзор просмотренного фильма, анализируя эти обзоры в аудитории, а также разрабатывая коммуникативные задания для других студентов, выступая в роли преподавателя.
 
Publisher Видавництво ВП "Едельвейс"
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/11316/1/G_Tsapro_V_Yakuba_NPOTP_1-2_HI.pdf
Цапро, Галина Юріївна та Якуба, Валентина Володимирівна (2015) Фільми у навчанні комунікативної компетенції Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 1-2 (42-43). с. 64-67. ISSN 1609-8595