Stylistic Devices for Expressiveness in Modern English Advertising
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/11538/
|
|
Title |
Stylistic Devices for Expressiveness in Modern English Advertising
Стилістичні засоби реалізації експресивності в сучасній англомовній рекламі Стилистические средства реализации экспрессивности в современной англоязычной рекламе |
|
Creator |
Чувардинська, Олена Володимирівна
Даниленко, Віра Володимирівна |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
The article looks into the stylistic devises which are used to create expressiveness in modern English Advertising. For that matter the advertisements extracted from a British news magazine The Economist and an American news magazine Time were carefully scrutinized. The stylistic devises that increase the expressive potential of the advertisements were under consideration since they create the advertising message that makes customers buy goods or services indiscriminately
У статті досліджено стилістичні засоби вираження експресивності у сучасній англомовній рекламі на матеріалі рекламних текстів британського видання The Economist та американського – Time. Розглянуто стилістичні засоби, що підвищують ефективність рекламного повідомлення за рахунок створення експресивності рекламного тексту , що є рушієм досягнення кінцевої мети рекламування – нав’язливого продажу товару або послуги В статье исследованы стилистические средства выражения экспрессивности в современной англоязычной рекламе на материале рекламных текстов британского издания The Economist и американского – Time. Были рассмотрены стилистические средства, которые повышают эффективность рекламного сообщения за счет создания экспрессивности рекламного текста, что является движущей силой достижения конечной цели рекламы – навязчивой продажи товаров или услуг |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015-10
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/11538/1/O_Chuvardynska_SPh_4_GI.pdf
Чувардинська, Олена Володимирівна та Даниленко, Віра Володимирівна (2015) Стилістичні засоби реалізації експресивності в сучасній англомовній рекламі Studia Philologica (4). с. 41-45. ISSN 2311-2425 |
|