Запис Детальніше

Stylistic Devices for Expressiveness in Modern English Advertising

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/11538/
 
Title Stylistic Devices for Expressiveness in Modern English Advertising
Стилістичні засоби реалізації експресивності в сучасній англомовній рекламі
Стилистические средства реализации экспрессивности в современной англоязычной рекламе
 
Creator Чувардинська, Олена Володимирівна
Даниленко, Віра Володимирівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The article looks into the stylistic devises which are used to create expressiveness in modern English Advertising. For that matter the advertisements extracted from a British news magazine The Economist and an American news magazine Time were carefully scrutinized. The stylistic devises that increase the expressive potential of the advertisements were under consideration since they create the advertising message that makes customers buy goods or services indiscriminately
У статті досліджено стилістичні засоби вираження експресивності у сучасній англомовній рекламі на матеріалі рекламних текстів британського видання The Economist та американського – Time. Розглянуто стилістичні засоби, що підвищують ефективність рекламного повідомлення за рахунок створення експресивності рекламного тексту , що є рушієм досягнення кінцевої мети рекламування – нав’язливого продажу товару або послуги
В статье исследованы стилистические средства выражения экспрессивности в современной англоязычной рекламе на материале рекламных текстов британского издания The Economist и американского – Time. Были рассмотрены стилистические средства, которые повышают эффективность рекламного сообщения за счет создания экспрессивности рекламного текста, что является движущей силой достижения конечной цели рекламы – навязчивой продажи товаров или услуг
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015-10
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/11538/1/O_Chuvardynska_SPh_4_GI.pdf
Чувардинська, Олена Володимирівна та Даниленко, Віра Володимирівна (2015) Стилістичні засоби реалізації експресивності в сучасній англомовній рекламі Studia Philologica (4). с. 41-45. ISSN 2311-2425