Запис Детальніше

Як визначити педагогу психологічний портрет студента?

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/11554/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/187/194#.VO9pofmsXyE
 
Title Як визначити педагогу психологічний портрет студента?
 
Creator Неведомська, Євгенія Олексіївна
Михайловська, Анна Петрівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Анотація. У статті розкрито поняття асиметрії головного мозку людини, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідження довело, що функціональна асиметрія головного мозку має вплив на темперамент та процеси пам’яті студента. У результаті проведеного дослідження виявлено певні закономірності між коефіцієнтом асиметрії головного мозку студентів та їхніми особливостями темпераменту й процесів пам’яті. Ці дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу.
 
Publisher Освітологічний дискурс. Фахове електронне наукове видання. – Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015-11-19
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/11554/1/2_2_Anotacia%20%D0%9D%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%202015%20%281%29.pdf
Неведомська, Євгенія Олексіївна та Михайловська, Анна Петрівна (2015) Як визначити педагогу психологічний портрет студента? 1. Доброхотова Т.А., Брагина Н.Н. Левши. – М.: Книга, 1994. – 323 с. 2. Психофизиология: Учебник для вузов / Под ред. Ю.И. Александрова. – СПб.: Питер, 2006. – 464 с. 3. Сперри Р.У. Перспективы менталистской революции. Возникновение нового научного мирово, 1 (1). с. 158-166. ISSN 2312-5829