Як визначити педагогу психологічний портрет студента?
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/11554/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/187/194#.VO9pofmsXyE |
|
Title |
Як визначити педагогу психологічний портрет студента?
|
|
Creator |
Неведомська, Євгенія Олексіївна
Михайловська, Анна Петрівна |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
Анотація. У статті розкрито поняття асиметрії головного мозку людини, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідження довело, що функціональна асиметрія головного мозку має вплив на темперамент та процеси пам’яті студента. У результаті проведеного дослідження виявлено певні закономірності між коефіцієнтом асиметрії головного мозку студентів та їхніми особливостями темпераменту й процесів пам’яті. Ці дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу.
|
|
Publisher |
Освітологічний дискурс. Фахове електронне наукове видання. – Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015-11-19
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/11554/1/2_2_Anotacia%20%D0%9D%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%202015%20%281%29.pdf
Неведомська, Євгенія Олексіївна та Михайловська, Анна Петрівна (2015) Як визначити педагогу психологічний портрет студента? 1. Доброхотова Т.А., Брагина Н.Н. Левши. – М.: Книга, 1994. – 323 с. 2. Психофизиология: Учебник для вузов / Под ред. Ю.И. Александрова. – СПб.: Питер, 2006. – 464 с. 3. Сперри Р.У. Перспективы менталистской революции. Возникновение нового научного мирово, 1 (1). с. 158-166. ISSN 2312-5829 |
|