Клініка інтелектуальних порушень
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/11810/
|
|
Title |
Клініка інтелектуальних порушень
|
|
Creator |
Маруненко, Ірина Михайлівна
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Мета курсу – висвітлити закономірності і особливості розвитку, виховання та навчання дітей з інтелектуальними порушеннями, у яких внаслідок фізичного або морфологічного дефекту порушується нормальний хід загального розвитку. Показати, що такі відхилення в розвитку викликані хвороботворним впливом і виникає необхідність створення спеціальних умов для навчання та виховання таких дітей. Завдання курсу: • ознайомлення з особливостями розвитку, виховання та навчання різних категорій дітей з інтелектуальними порушеннями; • визначити структуру дефекту та потенціальні можливості розвитку особистості кожної категорії дітей з інтелектуальними порушеннями; обґрунтувати принципи створення і розвитку системи спеціальних закладів для виховання дітей з метою здійснення оптимального впливу на хід розвитку, формування активної соціально-корисної особистості до самостійної трудової діяльності. У процесі вивчення курсу важливо зосередити увагу на засвоєнні знань про: клініко-фізіологічні особливості і закономірності фізичного і психічного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями; • структуру дефекту при інтелектуальних порушеннях та потенціальні можливості розвитку різних сторін особистості кожної з категорій дітей з такими вадами. Під час семінарських занять, індивідуальної навчально-дослідницької та самостійної роботи студенти набувають уміння та навички: • встановлюють закономірності і особливості навчально-виховного процесу в спеціальних закладах для дітей з інтелектуальними порушеннями, визначають мету, завдання, зміст, принципи та методи навчання, виховання та трудової підготовки; •використовують різні спеціальні технічні засоби, які допомагають дітям з інтелектуальними порушеннями в їх пізнавальної діяльності та встановленні контакту з оточуючим світом; •визначають ефективні шляхи та засоби профілактики вад в розвитку попередженні інтелектуальних порушень; •виявляють особливості та шляхи покращення життя та діяльності дітей з вадами в соціальному оточенні (сім’ї, трудових та навчальних колективах). |
|
Publisher |
Київський університет Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015-09
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/11810/1/%D0%9A%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD__%D0%9B%D0%9E%D0%93_2kyrc_4%D0%BA%D1%80_%D0%B8%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%82_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_I%D1%81%D0%B5%D0%BC_2015_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B2.pdf
Маруненко, Ірина Михайлівна (2015) Клініка інтелектуальних порушень [Навчально-методичні матеріали] |
|