Запис Детальніше

Теоретичні засади метапроектування особистості у дошкільному віці

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/11769/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/archive/27/#
2304-5809
 
Title Теоретичні засади метапроектування особистості у дошкільному віці
Theoretical bases of personality metadesign in preschool age
Теоретические основы метапроектирования личности в дошкольном возрасте
 
Creator Гріньова, Ольга Михайлівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті досліджується проблема метапроектування особистості у дошкільному віці. Проаналізовано динаміку цілепокладання у дітей. Розглянуто можливості методу проектів для активізації здатності особистості до авторського цілепокладання. Висвітлено основні етапи розвитку здатності особистості до планування своїх дій у дошкільному віці. Проаналізовано особливості розвитку і проблеми становлення стратегій поведінки у сучасних дітей дошкільного віку.
The problem of personality metadesign is researched in the article. Dynamics of goal-design of children is analyzed. Possibilities of project’s method for activation of personality’s capability for author’s goal-design are considered. Main stages of personality planning capability’s development in preschool age are discussed. Special features and problems of development of behavior strategies of modern preschool aged children are analyzed.
В статье исследуется проблема метапроектирования личности в дошкольном возрасте. Проанализирована динамика целеполагания у детей. Рассмотрены возможности метода проeктов для активизации способности личности к авторскому целеполаганию. Выявлены основные этапы развития способности личности к планированию своих действий в дошкольном возрасте. Проанализированы особенности развития и проблемы становления стратегий поведения современных детей дошкольного возраста.
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/11769/1/O_Grynova_TZMODV_MV.doc
Гріньова, Ольга Михайлівна (2015) Теоретичні засади метапроектування особистості у дошкільному віці Молодий вчений (10). ISSN 2304-5809