Запис Детальніше

The continuous professional education phenomenology as a way of “ACME” achievement

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/11905/
 
Title The continuous professional education phenomenology as a way of “ACME” achievement
Феноменологія неперервної професійної освіти як засіб досягнення «АКМЕ»
Феноменология непрерывного профессионального образования как средства достижения «АКМЕ»
 
Creator Диба, Тетяна Григорівна
Дерека, Тетяна Григорівна
 
Subject РИНЦ
Збірники наукових праць
 
Description In the article the author analyzes the continuous professional education phenomenology as a way of “acme” achievement, which is
systematic, built on the levels basis, which expands its capabilities, enhances adaptability to environmental conditions, enables the flexible
and quick respond to of society, social groups and individuals’ needs changing.
У статті автор аналізує феноменологію неперервної професійної освіти як засобу досягнення акме,
яке полягає в системності, побудові на рівневої основі, що розширює його можливості, підвищує рівень
пристосованості до навколишніх умов, дає можливість гнучко й оперативно реагувати на зміну потреб
суспільства, соціальних груп і окремих особистостей.
В статье автор анализирует феноменологию непрерывного профессионального образования как средства достижения акме,
которое заключается в системности, построении на уровневой основе, что расширяет его возможности, повышает уровень
приспособленности к окружающим условиям, дает возможность гибко и оперативно реагировать на изменение потребностей
общества, социальных групп и отдельных личностей.
 
Publisher www.research-journal.org
 
Date 2015-06
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/11905/1/T_Dyba_konf_2015_GI.pdf
Диба, Тетяна Григорівна та Дерека, Тетяна Григорівна (2015) Феноменологія неперервної професійної освіти як засіб досягнення «АКМЕ» Международный научно-исследовательский журнал (5 (36)). с. 20-21. ISSN 2303-9868 PRINT