The continuous professional education phenomenology as a way of “ACME” achievement
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/11905/
|
|
Title |
The continuous professional education phenomenology as a way of “ACME” achievement
Феноменологія неперервної професійної освіти як засіб досягнення «АКМЕ» Феноменология непрерывного профессионального образования как средства достижения «АКМЕ» |
|
Creator |
Диба, Тетяна Григорівна
Дерека, Тетяна Григорівна |
|
Subject |
РИНЦ
Збірники наукових праць |
|
Description |
In the article the author analyzes the continuous professional education phenomenology as a way of “acme” achievement, which is systematic, built on the levels basis, which expands its capabilities, enhances adaptability to environmental conditions, enables the flexible and quick respond to of society, social groups and individuals’ needs changing. У статті автор аналізує феноменологію неперервної професійної освіти як засобу досягнення акме, яке полягає в системності, побудові на рівневої основі, що розширює його можливості, підвищує рівень пристосованості до навколишніх умов, дає можливість гнучко й оперативно реагувати на зміну потреб суспільства, соціальних груп і окремих особистостей. В статье автор анализирует феноменологию непрерывного профессионального образования как средства достижения акме, которое заключается в системности, построении на уровневой основе, что расширяет его возможности, повышает уровень приспособленности к окружающим условиям, дает возможность гибко и оперативно реагировать на изменение потребностей общества, социальных групп и отдельных личностей. |
|
Publisher |
www.research-journal.org
|
|
Date |
2015-06
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/11905/1/T_Dyba_konf_2015_GI.pdf
Диба, Тетяна Григорівна та Дерека, Тетяна Григорівна (2015) Феноменологія неперервної професійної освіти як засіб досягнення «АКМЕ» Международный научно-исследовательский журнал (5 (36)). с. 20-21. ISSN 2303-9868 PRINT |
|