Запис Детальніше

Маркетингова політика розподілу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова політика розподілу
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Беловодская, Елена Анатольевна
 
Subject політика розподілу
политика распределения
 
Description Методологічною і практичною основою вивчення дисципліни є фундаментальні положення сучасних економічних теорій, праці провідних вчених і фахівців-практиків у галузі маркетингової і розподільчої логістики, управління товарним рухом, маркетингової політики, організації торгівлі, діючі нормативні акти, що регламентують діяльність суб'єктів господарської діяльності різних форм власності і господарювання.
Дисципліна “Маркетингова політика розподілу” тісно пов’язана з іншими дисциплінами – “Інфраструктура товарного ринку”, “Логістика”, “Маркетинговий менеджмент”, “Маркетинг”, “Промисловий маркетинг”.
Конспект лекцій друкується в рамках гранта Президента України за фінансової підтримки Державного фонду фундаментальних досліджень України.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2010-12-27T11:57:35Z
2010-12-27T11:57:35Z
2007
 
Type Learning Object
 
Identifier Біловодська, О.А. Маркетингова політика розподілу : конспект лекційй для студ. ф-ту економ. та менедж. спец. 7.050108 "Маркетинг" денної форми навчання / О.А. Біловодська. - Суми : СумДУ, 2007. - 228 с.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1711
 
Language uk