Маркетингова політика розподілу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова політика розподілу
|
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Bilovodska, Olena Anatoliivna Беловодская, Елена Анатольевна |
|
Subject |
політика розподілу
политика распределения |
|
Description |
Методологічною і практичною основою вивчення дисципліни є фундаментальні положення сучасних економічних теорій, праці провідних вчених і фахівців-практиків у галузі маркетингової і розподільчої логістики, управління товарним рухом, маркетингової політики, організації торгівлі, діючі нормативні акти, що регламентують діяльність суб'єктів господарської діяльності різних форм власності і господарювання. Дисципліна “Маркетингова політика розподілу” тісно пов’язана з іншими дисциплінами – “Інфраструктура товарного ринку”, “Логістика”, “Маркетинговий менеджмент”, “Маркетинг”, “Промисловий маркетинг”. Конспект лекцій друкується в рамках гранта Президента України за фінансової підтримки Державного фонду фундаментальних досліджень України. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2010-12-27T11:57:35Z
2010-12-27T11:57:35Z 2007 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
Біловодська, О.А. Маркетингова політика розподілу : конспект лекційй для студ. ф-ту економ. та менедж. спец. 7.050108 "Маркетинг" денної форми навчання / О.А. Біловодська. - Суми : СумДУ, 2007. - 228 с.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1711 |
|
Language |
uk
|
|