Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Ясенюк, С.М. Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Телетов, Александр Сергеевич |
|
Description |
У статті розглянуто особливості просування лакофарбової продукції та на основі аналізу ситуації, що склалася на окреемих ділянках лакофарбового ринку, запрпоновано оптимальний варіант системи організації товароруху виробничо-посередницького підприємства. Длявиявлення тенденції на ринках області та вибору пріорітетних зон господарювання запропоновано використання характерниїх оціночних шкал для для кожного ринку окремо.
In article are considered particularities of the advancement to varnish and paint product and on base of the analysis to situations, which formed on separate area varnish and paint market, is offered optimum variant of the system to organizations of the movement of goods production-intermediary enterprise. For revealing trend on the market of the area and choice of the priority zones of the management is offered use the typical merit scales for each market apart. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2010-12-27T13:46:06Z
2010-12-27T13:46:06Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С. Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства [Текст] / О.С. Тєлєтов, С.М. Ясенюк // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2007. — №2. — С. 165-173.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1772 |
|
Language |
uk
|
|