Запис Детальніше

Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Ясенюк, С.М.
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Телетов, Александр Сергеевич
 
Description У статті розглянуто особливості просування лакофарбової продукції та на основі аналізу ситуації, що склалася на окреемих ділянках лакофарбового ринку, запрпоновано оптимальний варіант системи організації товароруху виробничо-посередницького підприємства. Длявиявлення тенденції на ринках області та вибору пріорітетних зон господарювання запропоновано використання характерниїх оціночних шкал для для кожного ринку окремо.
In article are considered particularities of the advancement to varnish and paint product
and on base of the analysis to situations, which formed on separate area varnish and paint
market, is offered optimum variant of the system to organizations of the movement of goods
production-intermediary enterprise. For revealing trend on the market of the area and choice of
the priority zones of the management is offered use the typical merit scales for each market
apart.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2010-12-27T13:46:06Z
2010-12-27T13:46:06Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О.С. Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства [Текст] / О.С. Тєлєтов, С.М. Ясенюк // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2007. — №2. — С. 165-173.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1772
 
Language uk