Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача
|
|
Creator |
Симоненко, Марія Юріївна
Симоненко, Мария Юрьевна Symonenko, Mariia Yuriivna |
|
Subject |
виробник
споживач маректингові канали изготовитель потребитель маркетинговые каналы manufacturer consumer marketing channels |
|
Description |
This article deals with the problem of forming an optimal structure of marketing channels. The definition of the optimal structure is given and the process of its forming is described. The author proposes the theoretic-methodological approach of building the optimal structure of marketing channels, that takes into account the interests of producer and consumer at the same time. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2010-12-27T13:50:12Z
2010-12-27T13:50:12Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Симоненко, М.Ю. Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача [Текст] / М.Ю. Симоненко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2007. — №2. — С. 187-191.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1773 |
|
Language |
uk
|
|