Запис Детальніше

Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача
 
Creator Симоненко, Марія Юріївна
Симоненко, Мария Юрьевна
Symonenko, Mariia Yuriivna
 
Subject виробник
споживач
маректингові канали
изготовитель
потребитель
маркетинговые каналы
manufacturer
consumer
marketing channels
 
Description This article deals with the problem of forming an optimal structure of marketing channels.
The definition of the optimal structure is given and the process of its forming is described. The
author proposes the theoretic-methodological approach of building the optimal structure of
marketing channels, that takes into account the interests of producer and consumer at the same
time.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2010-12-27T13:50:12Z
2010-12-27T13:50:12Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Симоненко, М.Ю. Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача [Текст] / М.Ю. Симоненко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2007. — №2. — С. 187-191.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1773
 
Language uk