Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка
|
|
| Creator |
Погребняк, А.
|
|
| Description |
In sociological research context, the author analyzes the image creating factors of the most significance for client while choosing a bank. The following image creating functions is picked out to be the main: related to prestige, information, barrier, reminding, pre-advertising. Special attention is paid to the role of mass media, public relations and governmental policy towards development of positive images of banks.
|
|
| Date |
2015-12-16T14:34:00Z
2015-12-16T14:34:00Z 1999 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка / А. Погребняк // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 97-109. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89562 |
|
| Language |
ru
|
|
| Relation |
Социология: теория, методы, маркетинг
|
|
| Publisher |
Iнститут соціології НАН України
|
|