ЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12082/
|
|
Title |
ЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективи
СМИ в социальных сетях: тенденции, возможности, перспективы Media in Social Networks: Trends, Opportunities and Prospects |
|
Creator |
Єжижанська, Тетяна Сергіївна
|
|
Subject |
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
|
|
Description |
У статті розглядаються тенденції, можливості і перспективи присутності в соціальних мережах засобів масової інформації. На основі аналізу показників охоплення населення українських міст традиційними медіа та інтернет-комунікаціями зроблено висновок про те, що традиційні ЗМІ здають свої позиції, тоді як їх аудиторія «переселяється» в інтернет-простір. Переваги присутності мас-медіа в соціальних мережах: взаємодія з соціально активними читачами підвищує репутацію ЗМІ, збільшує її аудиторію, дозволяє прислухатися до побажань та порад читачів та приймати рішення щодо подальшого розвитку видання. Особлива увага звертається на можливості використання сторінок у соціальних мережах засобів масової інформації для здійснення корпоративних комунікацій, оскільки розширення аудиторії традиційних ЗМІ завдяки інтернет-аудиторії соціальних мереж робить мас-медіа привабливими для PR-фахівців. Соціальна мережа як інформаційний канал, дозволяє компаніям інформувати свою потенційну аудиторію не лише напряму, без посередників, але й через акаунти офіційних ЗМІ.
В статье рассматриваются тенденции, возможности, перспективы присутствия в социальных сетях средств массовой информации. На основании анализа показателей охвати населения украинских городов традиционными медиа и интернет-коммуникациями сделано вывод о том, что традиционные СМИ сдают свои позиции, тогда как их аудитория «переселяется» в интернет-пространство. Преимущества присутствия мас-медиа в социальных сетях: взаимодействие из социально активными читателями повышает репутацию СМИ, увеличивает их аудиторию, учитывает пожелания и советы читателей. Особое внимание уделяется возможности использования страниц в социальных сетях средств массовой информации для осуществления корпоративных коммуникаций, поскольку расширение аудитории традиционных СМИ за счет интернет-аудитории социальных сетей делает мас-медиа привлекательными для PR-специалистов. Социальная сеть как информационный канал, разрешает компаниям информировать свою потенциальную аудиторию не только напрямую, без посредников, но и через аканты официальных СМИ. The article discusses trends, opportunities, prospects presence in social media networks. Based on analysis of population coverage rate of Ukrainian cities traditional media and Internet communications made the conclusion that the traditional media losing out, while their audience «moves» in the internet space. The benefits of the presence of mass media in social networks: social interaction of active readers of the reputation of the media increases their audience, take into account the wishes and advice of readers. Particular attention is paid to the possibility of the use of pages in the social networks of the media for corporate communications as an extension of traditional media audiences by Internet audience of social networks makes mass media appealing for PR-specialists. Social Network as an information channel, permits companies to inform their target audience, not only directly, without intermediaries, but also through the official media acanthus. |
|
Publisher |
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки Інститут філології та журналістики
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12082/1/T_Yezhyzhanska_ZMISMTMP_GI.pdf
Єжижанська, Тетяна Сергіївна (2015) ЗМІ у соціальних мережах: тенденції, можливості, перспективи Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи (7-8). с. 62-68. ISSN 2226-8669 |
|