Запис Детальніше

Application of blended learning in teaching foreign languages at high school

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12144/
 
Title Application of blended learning in teaching foreign languages at high school
Использование cмешанного обучения в преподавании иностранных языков в вузе
Використання змішаного навчання в викладанні іноземних мов в вищій школі
 
Creator Землянська, Наталія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The article is devoted to the issue of application of blended learning approach in teaching foreign languages as the powerful tool to ensure student-centered learning. Variousdefinitions of the term "blended learning" were considered and the author’s interpretation of this educational technology was offered. The author analyzed different models of blended learning and identified the most suitable for teaching and learning foreign languages in terms of forming the professional competence.In the article the author also emphasizes the most significant advantages of blended learning and outlines the major problems which may arise in the process of its application as well as the issues which require further consideration and research.
Статья посвящена проблеме применения технологии смешанного обучения в процессе преподавания иностранных языков в вузе. В данной статье автор анализирует различные подходы к определению данной технологии и предлагает свою интерпретацию этого термина. Проанализированы различные модели смешанного обучения и предложена модель, которая учитывает специфику изучения иностранных языков. Также определены достоинства применения смешанного обучения в процессе преподавания иностранных языков в вузе и обозначены проблемы, требующие дальнейшего рассмотрения.
Стаття присвячена проблемі застосування технології змішаного навчання в процесі викладання іноземних мов в внз. У даній статті автор аналізує різні підходи до визначення даної технології і пропонує свою інтерпретацію цього терміну. Проаналізовано різні моделі змішаного навчання та запропоновано модель, яка враховує специфіку вивчення іноземних мов. Також визначені переваги застосування змішаного навчання в процесі викладання іноземнихмов у внз і позначені проблеми, які потребують подальшого розгляду.
 
Publisher Гнозис
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12144/1/N_Zemlianska_VOUKIEOS_IV_GI.pdf
Землянська, Наталія В'ячеславівна (2015) Використання змішаного навчання в викладанні іноземних мов в вищій школі Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав - Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди" (36). с. 228-236.