Запис Детальніше

Компетентнісний підхід та інноваційні технології професійної мистецької освіти у формуванні виконавських умінь та навичок майбутнього вчителя музики

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12159/
 
Title Компетентнісний підхід та інноваційні технології професійної мистецької освіти у формуванні виконавських умінь та навичок майбутнього вчителя музики
Компетентностный подход и инновационные технологии профессионального художественного образования в формировании исполнительских умений и навыков будущего учителя музыки
Competence-based approach and innovative technology professional art education in tne development of performing skills of future teachers of music
 
Creator Економова, Ольга Серафимівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглянуто проблему самовдосконалення молодого вчителя в умовах підготовки його до інноваційної діяльності, висвітлено особливості формування музично-виконавських знань, умінь та навичок у процесі інтеграції дисциплін інструментального циклу. Порушено питання доцільності інтерактивної, інтегративної технології навчання. Метою статті є прагнення довести, що при створенні умов розвитку інноваційного потенціалу молодого вчителя особливу увагу у змісті методичних і технологічних впливів надається розвитку самоорганізації, самоосвіти, впровадженню інтегрованих методів у використанні індивідуально-професійного потенціалу вчителя музики. Визначаються підходи до навчального процесу, які є максимально сприятливими для інноваційної діяльності студента. Розглядається сутність готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки, висвітлено критерії та показники її сформованості, виокремлено кластери компетентностей як освітнього результату досліджуваного феномена. Проаналізовано різні підходи до визначення сутності та специфіки інструментально-виконавської діяльності, основні знання, уміння та навички, якими повинен володіти сучасний учитель музичного мистецтва.
В статье рассматривается проблема самосовершенствования молодого учителя музыки в условиях его подготовки к инновационной деятельности, отражены особенности формирования музыкально-исполнительских умений, знаний и навыков в процессе интеграции дисциплин инструментального цикла. Рассматривается вопрос целесообразности иитегративной, интерактивной технологии обучения. Цель данной статьи - доказать, что при развитии инновационного потенциалу молодого учителя важная роль в содержании методических и технологических направлений отводится развитию самоорганизации, самосовершенствованию, использованию интегрированных методов в формировании индивидуально-профессионального потенциала учителя музыки. Определяются подходы к учебному процессу, которые являются максимально благоприятными для инновационной деятельности студента. Рассматривается суть готовности будущего учителя музыки к профессиональному саморазвитию в процессии инструментально-исполнительской подготовки, освещены критерии и показатели ее сформированности, выделены кластеры компетентности как образовательного результата исследуемого феномена. Проанализованы различные подходы определению сущности и специфики инструментально-исполнительской деятельности, основные знания, умения и навыки, которыми должен обладать современный учитель музыкального искусства.
In accordance with an aim and tasks of musical education her maintenance is base on principles of scientific character, integration, to unity of studies and education. Musical education is sent to all-round development of music masters and valuable capture by them by all components of educational musical activity. One of the possible going near harmonization of development of student there are the integrated studies. In the article the problem of self-perfection of young music master is examined in the conditions of preparation of him to innovative activity. It analyzes approaches to the educational process,which are the most favorable for innovation activity of the student. Presents readiness of a future music teacher for professional self development in the process of instrumental performance training, highlights criteria and indicators for its formation, distinguishes clusters of competencies as educational result of investigated phenomenon.Analyzes different scientific approaches to determining the essence and specificity of instrumental performing activity, basic knowledge, skills and abilities that modern music teacher should have.
 
Publisher К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12159/1/O_Ekonomova_KPTITPMOUFVUTNMUM_KUBG.pdf
Економова, Ольга Серафимівна (2014) Компетентнісний підхід та інноваційні технології професійної мистецької освіти у формуванні виконавських умінь та навичок майбутнього вчителя музики Наукові записки: (збірник наукових статей)/М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2014. – Вип. СXXІІ (122). – 274 с. – (Серія педагогічні та історичні науки). с. 43-49. ISSN 2310-371X