Запис Детальніше

Інноваційна діяльність педагога в умовах формування шкільної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12242/
http://conf.kubg.edu.ua/index.php/courses/idpurso/paper/view/107/96
 
Title Інноваційна діяльність педагога в умовах формування шкільної освіти
Инновационная деятельность педагога в условиях формирования школьного образования
Innovative activity of the teacher in the conditions of formation of school education
 
Creator Харченко, Олена Іванівна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description Економічні умови, цифрове навчання, технології, формування навичок для майбутнього являються основними тенденціями, які є рушійними силами впровадження інноваційних технологій в класі. Інноваційна діяльність педагога в умовах формування шкільної освіти базується на синтезі освіти і співпраці між учителями і учнями. Потрібно розуміти, що саме практичне застосування знань в освітньому процесі дає поштовх та мотивацію для учнів і вчителів, а також їх взаємозалежність. Адже освітній процес постійно змінюється, прогресує, синтезується, реформується. результатом учня в 21 столітті має стати конкретний продукт, в якому оцінка не являється результатом, а лише мірою вимірювання «якості» продукту.
Экономические условия, цифровое обучение, технологии, формирование навыков для будущего являются основными тенденциями, которые являются движущими силами внедрения инновационных технологий в классе. Инновационная деятельность педагога в условиях формирования школьного образования базируется на синтезе образования и сотрудничества между учителями и учениками. Нужно понимать, что именно практическое применение знаний в образовательном процессе дает толчок и мотивацию для учеников и учителей, а также их взаимозависимость. Ведь образовательный процесс постоянно меняется, прогрессирует, синтезируется, реформируется. Результатом ученика в 21 веке должен стать конкретный продукт, в котором оценка не является результатом, а лишь мерой измерения «качества» продукта.
Economic conditions, digital learning technology skills for the future are the main trends that are driving forces for the implementation of innovative technologies in the classroom. Innovative activity of the teacher in the conditions of formation of school education is based on a synthesis of education and co-operation between teachers and students. You have to understand that it is a practical application of knowledge in the educational process gives impetus and motivation for pupils and teachers, as well as their interdependence. After all, the educational process is constantly changing, progressing, synthesized reformed. The result of the student in the 21st century should be a specific product in which the estimate is not the result, but rather a measure of the "quality" of the product.
 
Publisher ІППО КУ імені Бориса Грінченка
 
Date 2015-04
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12242/1/Harchenko_O_IDPvURSCHO_IPPO.pdf
Харченко, Олена Іванівна (2015) Інноваційна діяльність педагога в умовах формування шкільної освіти Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти» 20-23.04.2015 р..