Запис Детальніше

Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/19652/
 
Title Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу
 
Creator Вікарчук, О. І.
Сахненко, А. О.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Розглянуто сучасний рівень формування соціально-економічної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень.
 
Publisher ЖНАУ
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/19652/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F__%D0%90%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B8.pdf
Вікарчук, О. І. and Сахненко, А. О. (2015) Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. pp. 25-34.