Урахування екологічного фактору в організації процесу стимулювання збуту продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Урахування екологічного фактору в організації процесу стимулювання збуту продукції
|
|
Creator |
Линник, Ю.М.
|
|
Subject |
екологічний фактор
стимулювання збуту продукції экологический фактор стимулирование сбыта продукции environmental factor promotional products |
|
Description |
In the article the account of ecological factor in the process of sales promotion of products is investigated and the role of the state in this process is determined. Author offers the determination of sales promotion, the features of marketing communication activity regulation in the foreign and former soviet countries are analysed. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2010-12-29T09:41:05Z
2010-12-29T09:41:05Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Линник, Ю.М. Урахування екологічного фактору в організації процесу стимулювання збуту продукції [Текст] / Ю.М. Линник // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2006. — №7(91). — С. 58-63.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2031 |
|
Language |
uk
|
|