Запис Детальніше

Урахування екологічного фактору в організації процесу стимулювання збуту продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Урахування екологічного фактору в організації процесу стимулювання збуту продукції
 
Creator Линник, Ю.М.
 
Subject екологічний фактор
стимулювання збуту продукції
экологический фактор
стимулирование сбыта продукции
environmental factor
promotional products
 
Description In the article the account of ecological factor in the process of sales promotion of products is investigated and the role of the state in this process is determined. Author offers the
determination of sales promotion, the features of marketing communication activity regulation in the foreign and former soviet countries are analysed.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2010-12-29T09:41:05Z
2010-12-29T09:41:05Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Линник, Ю.М. Урахування екологічного фактору в організації процесу стимулювання збуту продукції [Текст] / Ю.М. Линник // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2006. — №7(91). — С. 58-63.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2031
 
Language uk